معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

تبلیغ کودک و نوجوان از اولویت های عرصه تبلیغ دینی

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام و المسلمین روستاآزاد : تبلیغ در عرصه کودک و نوجوان از اولویت های فعالیت های تبلیغی این معاونت می باشد.

به گزارش خبرنگار بلاغ؛ جلسه افتتاحیه نمایشگاه محصولات فرهنگی کودک و نوجوان با حضور حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام راستگو پیشکسوت تبلیغ در عرصه کودک و نوجوان وهمچنین فعالان این عرصه در سالن رضوان معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار گردید.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد ضمن تبریک ایام ولادت امام رضا علیه السلام، ضمن تشکر از فعالیت های اثرگذار مبلغان فعال درعرصه کودک و نوجوان، حمایت از این نوع فعالیت ها را وظیفه اصلی و از سیاست های مهم معاونت فرهنگی و تبلیغی دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برشمرد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی فعالیت در عرصه کودک و نوجوان را امری مهم برشمرد و افزود: در وهله اول فعالیت دراین زمینه سهل و آسان می باشد اما بعد از ورود به این عرصه و مواجه شده با ویژگی های اجرا و تولید محتوا، مبلغان به این نتیجه خواهند رسید که این کار چنان که اول فکر می کردند آسان نبوده و نیازمند یادگیری فنون و مهارت های خاص خود می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد اظهار داشت: برای موفقیت در این نوع فعالیت ها نیازمند دسترسی سریع به بانک اطلاعاتی در حوزه تربیت دینی قشر کودک و نوجوان می باشیم.

وی تشکیل انجمن کودک و نوجوان را امری مبارک برشمرد و گفت: تشکیل این انجمن بسیار مورد نیاز در این عرصه بود که بحمد الهی تشکیل شده است، اما این انجمن باید افقی را  ترسیم کند که فعالیت های خود را تا چه حدی می خواهد برساند و چه برنامه هایی را در آینده پیش رو خواهد داشت.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در ادامه بیان داشت: با توجه به  ادامه روند شیوع ویروس کرونا در کشور و کمتر شدن فعالیت های تبلیغ حضوری مبلغان در زمینه کودک و نوجوان، باید انجمن کودک و نوجوان به فکر تهیه و تدوین برنامه های تبلیغی در فضای مجازی و رسانه باشد.

گفتنی است در ابتدای این جلسه حجت الاسلام فرمانی مدیرگروه تبلیغ تخصصی شکوفه های آسمانی و مدیر نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان در زمینه ایجاد و اهداف این نمایشگاه مطالبی را بیان نمود.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.