توسط رییس اداره جذب و ساماندهی مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی تبیین شد:

شرایط ثبت نام مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام رحیمی رییس اداره جذب و ساماندهی مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی، شرایط ثبت نام مبلغان و گروه های تبلیغی در حوزه های تخصصی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، حجت الاسلام رحیمی رییس اداره جذب و ساماندهی مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی، در گفت و گو با خبرنگار ما از شرایط ثبت نام مبلغان و گروه های تبلیغی در حوزه های تخصصی را بیان کرد.

حجت الاسلام رحیمی تبلیغ بصورت تخصصی در هر موضوع، مخاطب و محیط خاص  را یک امر مهم و ضروری برشمرد و گفت: تجربه ثابت کرده است که در هر زمینه ای اگر متخصصان آن موضوع در آن ورود کنند می توانند به نتایج بهتری دست یابند و درزمینه تبلیغ دین چنانچه مبلّغ؛ توانمندی علمی تخصصی را در کنار مهارت‌های تبلیغی  داشته باشد به‌مراتب در فعالیت خود موفق‌تر خواهد بود.

وی در ادامه افزود: معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در شهریور ماه 1398 باهدف ارتقاء جایگاه امر مقدس تبلیغ و هماهنگی، راهبری، نظارت و مدیریت فعالیت‌های تبلیغ تخصصی اداره کل تبلیغ تخصصی را تأسیس و توسط اداره جذب و ساماندهی مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی شروع به جذب مبلّغ تخصصی و تشکیل گروه های تخصصی نموده است.

رییس اداره جذب و ساماندهی مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی اظهار داشت: توانمندی علمی مبلّغ که با مدارک تحصیلات تخصصی و یا  دوره و کارگاه و یا تدریس و پژوهش احراز می‌گردد، در کنار توانمندی مهارتی مرتبط با تبلیغ، از شرایط اختصاصی تشکیل پرونده تبلیغ تخصصی است و البته سوابق فعالیت در حوزه تخصصی نیز در ساماندهی مبلغان نقش خواهد داشت.

حجت الاسلام رحیمی در ادامه این گفتگو بیان کرد: موضوعاتی مانند؛ اندیشه سیاسی اسلام (انقلاب اسلامی، ولایت‌فقیه)، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی (اعتیاد، طلاق، مفاسد اخلاقی و ...)، مقابله با ادیان و فرق انحرافی، سواد مصرف کالای فرهنگی و یا  تبلیغ در محیط های خاص مانند: مدارس، مراکز درمانی و توان‌بخشی، و یا تبلیغ برای مخاطب خاص مانند کودک و نوجوان، نابینایان، ناشنوایان و ...از اولویت‌های ثبت نام و تشکیل پرونده مبلّغ تخصصی است.

وی در خصوص نحوه تشکیل گروه‌های تبلیغ تخصصی اظهار داشت: گروه تبلیغ تخصصی متشکل از حداقل 5 نفر مبلّغ تخصصی است که دارای پرونده تبلیغ تخصصی دریکی از حوزه‌های تخصصی (اعم از موضوع، محیط یا مخاطب خاص)  بوده و باهدف فعالیت جمعی برای تأثیرگذاری دینی و تربیتی متناسب با موضوع، مخاطب و محیط تبلیغی، فرایند تشکیل گروه را طی نموده باشند.

رییس اداره جذب و ساماندهی مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی به چگونگی ثبت نام و تشکیل پرونده اشاره کرد و گفت: جهت تسهیل در ثبت نام و تشکیل پرونده تبلیغ تخصصی سامانه‌ای راه‌اندازی شده است که مبلغان توانمند، تمامی اطلاعات و مدارک علمی، مهارتی و سوابق خود را در آن درج می‌نمایند تا پس از بررسی مدارک و اطلاعات درج‌ شده بر اساس تخصص‌های درخواستی پذیرش گردند.

حجت الاسلام رحیمی، در پایان این گفت و گو بیان کرد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از جزئیات تشکیل پرونده می توانند به صفحه فراخوان ثبت نام به نشانی http://roshd.balagh.ir/node/440 مراجعه و یا جهت پیگیری روند ثبت نام خود از کد دستوری #141400*6655* استفاده نمایند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.