رئیس اداره کودک و نوجوان:

برگزاری دوره تربیت مربی کودک و نوجوان بصورت مجازی (آفلاین)

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام حقیقت رئیس اداره کودک و نوجوان مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: با توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا، کلاس هایی که قابلیت برگزار شدن آن بصورت غیرحضوری باشد مجازی (آفلاین) برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام حقیقت رئیس اداره کودک و نوجوان مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در مراسم افتتاحیه چهل و یکمین دوره تربیت مربی کودک و نوجوان از فعالیت های این اداره خبر داد.

حجت الاسلام حقیقت با اشاره به تاریخچه برنامه آموزشی در دفتر تبلیغات اظهار داشت: دوره های تربیت مربی کودک و نوجوان دفتر تبلیغات از همان ابتدای تشکیل دفتر، با همت حجت الااسلام و المسلمین راستگو انجام می گرفت و در حال حاضر شاهد چهل و یکمین دوره آن هستیم.

رئیس اداره کودک و نوجوان در ادامه مطالب خود بیان کرد: برای این دوره با تمهیداتی که انجام گرفت از طرق سایت بلاغ ثبت نام ها انجام شد و 170 نفر از مبلغان برادر و خواهر در این دوره ثبت نام کردند. بعد از مصاحبه هایی که از این بزرگواران به عمل آمد تعدا 57 نفر توانستند به مرحله آموزش این دوره راه پیدا کنند.

وی رعایت شیوه نامه های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا را امری مهم برشمرد و گفت: با توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا، کلاس هایی که قابلیت برگزار شدن آن بصورت غیرحضوری باشد مجازی (آفلاین) برگزار خواهد شد تا دانش پژوهان محترم دغدغه ای در این مورد نداشته باشند اما کارگاه های این دوره بصورت حضوری و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی خواهد بود.

حجت الاسلام حقیقت افزود: مدت زمان این دوره، یکسال در قالب دو ترم تحصیلی می باشد و در پایان این دوره، آزمون آن برگزار خواهد شد تا دانش پژوهان با تلاش های بسیار خود بتوانند این دوره را با موفقیت به پایان برسانند.

رئیس اداره کودک و نوجوان در پایان مطالب خود اظهار داشت: در این مرکز یک اتاق بازی و یک کتابخانه تخصصی در خصوص دوره های آموزشی تعبیه شده است که اتاق بازی آن تمامی بازی های مفهومی، سنتی، فکری و ... را در بر دارد. کتابخانه تخصصی نیز شامل تمامی کتاب های تخصصی در زمینه ادبیات کودک، روانشناسی، تعلیم و تربیت و ... می باشد.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.