معاون فرهنگی و تبلیغی:

خدمت به مکتب خاندان عصمت و طهارت افتخار است

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام والمسلمین دکتر روستا آزاد در جمع کارکنان دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق تصریح کرد: رضایت مندی مبلغین و مسئولین استانی و منطقه از فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی نشان از تاثیرگذاری شعبه جنوب شرق می باشد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر روستا آزاد در سفر به استان سیستان و بلوچستان با کارکنان شعبه جنوب شرق دفتر تبلیغات اسلامی دیدار و ضمن قدردانی از زحمات آنان اظهار داشت: کارکنان شعبه جنوب شرق با غیرت دینی و شیعی پرچم مکتب اهل بیت (ع) و خاندان رسول مکرم اسلام (ص) را در منطقه برافراشته نگاه داشته اند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بیان کرد:  همه ما امکان داشت در پست ها و مسئولیت های گوناگون مشغول به کار می شدیم و گذران زندگی می کردیم اما خداوند به ما توفیق داده است که در این سنگر باشیم تا بتوانیم به مکتب خاندان عصمت و طهارت خدمت کنیم و باعث معرفت اهل بیت (ع) شویم.

وی در ادامه به تفسیر آیه 8 سوره تکاثر پرداخت و بیان داشت: همه از اعمال خود در قیامت مورد سوال قرار می گیریم و از نعمت هایی که داشته ایم و باید پاسخگو باشیم که در مسیر دین و مکتب خاندان نبوت (ص) چقدر تلاش کرده ایم.

حجت الاسلام والمسلیمن روستا آزاد با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید بزرگوار اسلام شهید سردارسلیمانی شخصیت او را شخصیت بزرگ و خستگی ناپذیر دانست و یادآور شد: شخصیت هایی مانند امام راحل، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شهید حاج قاسم سلیمانی از شخصیت های خستگی ناپذیر بودند و هستند که در راه خدا تلاش می کنند و برای مکتب اهل بیت (ع) خدمت کردند و می کنند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در جمع کارکنان جنوب شرق تصریح کرد: رضایت مندی مبلغین و مسئولین از دفتر تبلیغات اسلامی نشان از تاثیرگذاری فعالیت های جنوب شرق در منطقه می باشد لذا باید این فعالیت ها را افزایش داد تا بتوانیم قدمی در راه مکتب اهل بیت (ع) برداریم.

وی در پایان یادآور شد: طی جلساتی که با نماینده ولی فقیه در استان و برخی از روحانیون نخبه تبلیغی منطقه داشتیم همه خواهان افزایش فعالیت های آموزشی شعبه می باشند که این امر مهم نیز شدنی و قابل حل می باشد و بزودی فعالیت های آموزشی جدید را بصورت حضوری و غیرحضوری آغاز خواهیم نمود.

در پایان این جلسه نیز سرپرست و کارکنان شعبه جنوب شرق به به ارائه پیشنهادات و راه حل هایی در جهت بهتر انجام شدن فعالیت های شعبه جنوب شرق در سطح منطقه پرداختند.
 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.