معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

حوزه علمیه ممتاز و بالنده خوزستان مرهون مجاهدت های آیت الله جزایری است

تاریخ انتشار:
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در دیدار با آیت الله جزایری، حوزه علمیه ممتاز و بالنده خوزستان را مرهون مجاهدت های آیت الله موسوی جزایری دانست.

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام و المسلمین سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم طی سفری به استان خوزستان با آیت الله موسوی جزایری رئیس حوزه علمیه اهواز  دیدار کرد.

در این دیدار معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم کشور، ضمن ارائه گزارشی، حوزه علمیه ممتاز و بالنده خوزستان مرهون مجاهدت های آیت الله موسوی جزایری دانست.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: آنچه باید در اولویت دفتر تبلیغات اسلامی قرار گیرد، مقابله با وهابیت است.

وی خاطر نشان کرد: تقاضا داریم برای تسهیل امور برای خوزستان از قواعد عادی اداری صرف نظر شود و به شکل ویژه و سریع نسبت به امورات تصمیمات و اجرایی اتخاذ گردد.

رئیس حوزه علمیه اهواز  برای ادامه درست فعالیت ها خواستار بیشتر شدن اختیارات مدیران دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان شد و گفت: بدین شکل می توان به صورت آزاد تر در زمینه تربیت نیرو ورود کرد.

آیت الله جزایری راه اندازی دوره های سطح های 3 و 4 نقد وهابیت در استان خوزستان را خواستار شد و عنوان کرد: نیروهای خوب و مستعد در استان خوزستان باید جذب و به کارگیری شوند، و طی این سالها هرچه نیرو تربیت شده اکنون به دوبرابر آن تعداد نیازمند هستیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در خصوص ظرفیت استان به لحاظ زبان عربی گفت: باتوجه به ظرفیت خوزستان در زبان عربی، ضروری است نسبت به برنامه ریزی برای فعالان فرهنگی عراق اقدام شود.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.