جلسه هم اندیشی اداره اعزام تبلیغ عمومی با میز قطب تعمیق باورهای دینی برگزار شد

تاریخ انتشار:
جلسه هم اندیشی اداره اعزام تبلیغ عمومی با میز قطب تعمیق باورهای دینی، با حضور دبیر میز تعمیق حسین سعد آبادی و رئیس اداره اعزام تبلیغ عمومی حجت الاسلام شریعتمداری ومسئولین اعزام تبلیغ عمومی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار بلاغ، جلسه هم اندیشی اداره اعزام تبلیغ عمومی با میز قطب تعمیق باورهای دینی، با حضور دبیر میز تعمیق حسین سعد آبادی و رئیس اداره اعزام تبلیغ عمومی حجت الاسلام شریعتمداری ومسئولین اعزام تبلیغ عمومی برگزار گردید.

رئیس اداره اعزام تبلیغ عمومی هدف از تشکیل این جلسه را جهت دهی و ارائه طرح های تبلیغی در راستای کلان برنامه ای میز تعمیق ایمان و باورهای دینی مردم در مناسبت های اعزام دانست و افزود: در این جلسه اداره اعزام تبلیغ عمومی با همکاری میز تعمیق باور دینی به تبادل نظر های خوبی رسیده است.

وی با اشاره به افزایش فعالیت های اداره اعزام تبلیغ عمومی بیان داشت: اداره اعزام تبلیغ عمومی با همکاری میز تعمیق باور دینی باید  در شاخص روحانیت در حوزه ایمان و باور مردم و در حوزه اثرگذاری ایمان در رفتار مردم فعالیت های خود را افزایش دهد.

در ادامه جلسه حسین سعدآبادی از ظرفیت های میز تعمیق ایمان خبر داد و افزود: با همکاری معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به طرح‌هایی می توان دست یافت که خارج از روال عادی کاری موجب اتفاق جدیدی در حوزه ایمان  مردم شود و همچنین میز قطب تعمیق باورهای دینی ظرفیت ایجاد کارگروه مشترک و برگزاری دوره موثر و استفاده از ترکیب آموزش های خاص و بکارگیری، استمرار و اثرسنجی را دارا می باشد.

دبیر میز قطب تعمیق باورهای دینی در پایان گفت: جهت دهی چرخه تبلیغ ازمحتوا، مهارت، مدل و ارتباطات تبلیغی در مسیر ارتقائ ایمان عملی، در دستور کار میز قطب تعمیق باورهای دینی است.

گزارش تصویری

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.