معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در گفتگو با رادیو معارف مطرح کرد:

لزوم تبیین هنرمندانه دستاوردهای انقلاب اسلامی

تاریخ انتشار:
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در مصاحبه با رادیو معارف اظهار داشت: لازم است دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بصورت هنرمندانه تبیین شود، چنانچه این دستاوردها ذکر نگردد، دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی خلاف واقع را بیان خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام و المسلمین سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در مصاحبه با رادیو معارف به مناسبت ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر بر لزوم بیان دستاوردهای 42ساله انقلاب اسلامی در جامعه تاکید کرد.

دکتر روستا آزاد در این مصاحبه اظهار داشت: با توجه به اینکه هم اکنون جنگ، جنگِ روایت هاست لازم است دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در جامعه بیان شود، چنانچه این دستاوردها ذکر نگردد، دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی با نیات شیطانی خلاف واقع را بیان خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: کشور ایران بعد از انقلاب اسلامی 1357 به خودکفایی، خودباوری، اعتماد به نفس و صدور آن به کشورهای دیگر رسیده است و توانسته است با این انقلاب آیه 12 سوره مبارکه توبه (فَقَاتِلُوا أَئِمَّةَ الْكُفْرِ ۙ إِنَّهُمْ لَا أَيْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ يَنْتَهُونَ) را جامعه عمل بپوشاند و همگان بدانند که جموری اسلامی ایران سردار عزیز و مقتدر خویش حاج قاسم سلیمانی را در راه مبارزه با "ائمه کفر" ی که روز و شب تلاش کرده اند تا انسانیت و معنویت را نابود کنند، از دست داد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به مصداق های پیشرفت ایران بعد از انقلاب اسلامی در زمینه پزشکی اشاره کرد و گفت: در دوران قبل از انقلاب، مناطقی بودند که با 250هزار نفر جمعیت فاقد پزشک متخصص بوده و صرفاً باید پزشکان هندی و پاکستانی امور سلامت را پی گیری می کردند.

حجت الاسلام سعید روستا آزاد بیان کرد: جوانان غیور کشورمان بدانند که پیشرفت ها و آبادی های صورت گرفته برای دوران بعد از انقلاب و وظیفه روشنگری مردم، بر عهده ما  و رسانه ها خواهد بود. اگر این روشنگری صورت نگیرد، چه بسا برخی تحت تأثیر تبلیغات نتوانند مسائل رو درست تشخیص دهند.

وی به فعالیت های معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در ایام الله ده فجر اشاره کرد و اظهار داشت: معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قریب به 700 مبلغ (600 نفر آن در قالب گروه های تبلیغی و 100 نفرد دیگر آن بصورت فردی) برای امر مقدس تبلیغ به مناطق مختلف کشور اعزام شده اند.

دکتر روستا آزاد در ادامه افزود: معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی قبل از ایام دهه فجر مسابقه کتابخوانی را با محوریت کتاب "شاخص های مکتب سلیمانی" با مشارکت 8200 نفر را برگزار کرده است و هم اکنون با مشارکت معاونت امور فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی و همراهی رادیو معارف، مسابقه بزرگ کتابخوانی "صعود ۴۰ ساله" در حال برگزاری است که تا کنون بالغ بر 5000نفر در آن شرکت کرده اند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: کتاب "صعود ۴۰ ساله" کتابی مستند، محکم و متقن است که  آمار موجود در آن از پایگاه های آماری معتبر جهانی اخذ شده است.

برای دانلود صوت اینجا کلیک نمایید

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.