به همت مرکز نوآوری و خلاقیت اشراق؛

سلسه رویدادهای ایده پردازی کاریزمن برگزار می شود

تاریخ انتشار:
به همت مرکز نوآوری و خلاقیت اشراق در راستای مسأله محوری و به منظور تمرین و تجربه ایده ورزی با همکاری کارگروه عفاف دفتر تبلیغات اسلامی، سلسه رویدادهای ایده پردازی کاریزمن برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار بلاغ، به همت مرکز نوآوری و خلاقیت اشراق در راستای مسأله محوری و به منظور تمرین و تجربه ایده ورزی با همکاری کارگروه عفاف دفتر تبلیغات اسلامی، سلسه رویدادهای ایده پردازی کاریزمن برگزار می شود.

گفتنی است سلسه رویدادهای ایده پردازی کاریزمن با موضوعاتی چون؛ عفاف با همکاری کارگروه عفاف، تربیت اعتقادی با همکاری میز آموزش و پرورش، اخلاق تبلیغ با همکاری میز اخلاق و مصرف فرهنگی با همکاری میز سبک زندگی برگزار خواهد شد.

یادآور می شود اولین رویداد ایده پردازی کاریزمن با موضوع  زیست عفیفانه به صورت ملی و با حضور فعالان فرهنگی، طلاب و دانشجویان خانم و آقا از سراسر کشور خواهد بود.

شایان ذکر است از مزایای شرکت در این رویداد می توان به؛ تمرین ایده‌ورزی و کسب تجربه، تقدیر از برترین‌ها (نفر اول: 3 میلیون تومان، نفر دوم: 2 میلیون تومان و نفر سوم: 1 میلیون تومان) و راهیابی‌ایده‌های استارت‌آپی به دهلیز خلاقیت مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق اشاره کرد.

علاقمندان به ایده پردازی در موضوع زیست عفیفانه میتوانند تا 10 اسفند 1399 در این رویداد ثبت نام نمایند و پس از دریافت فایل های صوتی با موضوع و چالش آشنا شوند و پس از شرکت در سمینار هم اندیشی و طوفان فکری،ایده خود را در سامانه noavari.dte.ir ثبت نمایند.

تاریخ و جدول زمان بندی کاریزمن ۱

ردیف عنوان تاریخ
1 مهلت ثبت نام ۹۹/۱۲/۱۰
2 همایش طوفان فکری  ۹۹/۱۲/۱۱
3 مهلت ثبت ایده  ۹۹/۱۲/۱۵
4 داوری اولیه ۹۹/۱۲/۱۶
5 داوری نهایی و اعلام نفرات برتر  ۹۹/۱۲/۱۸

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.