به همت مرکز نوآوری و خلاقیت اشراق؛

دومین رویداد ایده پردازی کاریزمن با موضوع “بازی و اسباب بازی”

تاریخ انتشار:
به همت مرکز نوآوری و خلاقیت اشراق در راستای مسأله محوری و به منظور تمرین و تجربه ایده ورزی با همکاری میز سبک زندگی دفتر تبلیغات اسلامی، دومین رویداد ایده پردازی کاریزمن با موضوع "بازی و اسباب بازی" برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار بلاغ، به همت مرکز نوآوری و خلاقیت اشراق در راستای مسأله محوری و به منظور تمرین و تجربه ایده ورزی با همکاری میز سبک زندگی دفتر تبلیغات اسلامی، دومین رویداد ایده پردازی کاریزمن با موضوع "بازی و اسباب بازی" برگزار می شود.

گفتنی است دومین رویداد ایده پردازی کاریزمن با محوریت؛ ترویج بازی و اسباب بازی، انتخاب شایسته بازی ها و تعادل و توازن در مصرف بازی و اسباب بازی و با هدف؛ آموزش شیوه های ایده پردازی و تمرین ایده‌ورزی، ایده‌یابی، کشف و ثبت ایده‌های استارت‌آپی حلّ مساله، آشنایی مخاطبان با مسائل حوزه مصرف بازی و اسباب بازی و تاثیر آن در سبک زندگی و حمایت از افراد دغدغه­ مند و دارای ایده به صورت ملی و با حضور فعالان فرهنگی، طلاب و دانشجویان خانم و آقا از سراسر کشور خواهد بود.

شایان ذکر است از مزایای شرکت در این رویداد می توان به؛ تمرین ایده‌ورزی و کسب تجربه، تقدیر از برترین‌ها (نفر اول: ۳ میلیون تومان، نفر دوم: ۲ میلیون تومان و نفر سوم: ۱ میلیون تومان و 5نفر شایسته تقدیر هرکدام۵۰۰هزارتومان) و راهیابی‌ایده‌های استارت‌آپی به دهلیز خلاقیت مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق اشاره کرد.

علاقمندان به ایده پردازی در موضوع "بازی و اسباب بازی" میتوانند تا 15 اسفند ۱۳۹۹ در این رویداد ثبت نام نمایند و پس از دریافت فایل های صوتی با موضوع و چالش آشنا شوند و پس از شرکت در سمینار هم اندیشی و طوفان فکری،ایده خود را در سامانه noavari.dte.ir ثبت نمایند.

تاریخ و جدول زمان بندی کاریزمن 2

ردیف عنوان تاریخ
1 مهلت ثبت نام  ۹۹/۱۲/۱۵
2 همایش طوفان فکری     ۹۹/۱۲/۱۸
3 مهلت ثبت ایده ۹۹/۱۲/۲۲
4 داوری اولیه ۹۹/۱۲/۲۳
5 داوری نهایی و اعلام نفرات برتر ۹۹/۱۲/۲۵

photo_2021-02-24_13-45-42.jpg

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.