مدیر حوزه علمیه کرمانشاه خبر داد:

اعزام مبلغین به روستاهای فاقد روحانی در روزهای پایان هفته

تاریخ انتشار:
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: با حمایت معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، اعزام مبلغین به روستاهای محروم فاقد روحانی در ایام آخر هفته و فصول تبلیغی، با اولویت نیروی بومی مجدداً فعال می شود.

به گزارش بلاغ به نقل از حوزه، حجت الاسلام صادق ایرانی  مدیر حوزه علمیه کرمانشاه، با اشاره به سفر معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به استان، اظهار داشت: در دیدار حجت الاسلام و المسلمین روستا آزاد با نماینده ولی فقیه در استان و توصیه های ایشان در خصوص نیازهای حوزه علمیه کرمانشاه و عموماً نیازمندی های استان، مباحث مفصلی مطرح و بر نکات مهمی تأکید شد.

وی در ادامه یکی از نکات مورد توجه آیت الله علما را موضوع توانمندسازی علمای اهل سنت، در برابر هجمه جریان تکفیر و شبهه پراکنی دشمنان امت واحده اسلامی، و تقویت راهکارهای بین علما و طلاب شیعه و سنی دانست.

حجت الاسلام ایرانی بیان کرد: نماینده ولی فقیه در استان، همچنین در خصوص توانمندی مبلغین هجرت و مستقر و دانش افزایی هرچه بیشتر آنان با مسائل روز توصیه هایی را داشتند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به جلسه متشکل از مدیران حوزه علمیه خواهر و برادران و مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، در موضوع توانمند سازی حوزه علمیه خواهران پرداخت و اظهار داشت: برای توانمند سازی و در حقیقت توسعه آموزشهای کاربردی با حمایت دفتر تبلیغات و مدیریت سازمان تبلیغات و حوزه علمیه خواهران توافقاتی انجام شد که در صورتی که بطور صحیح اجرایی شود، منشأ خیرات و برکات در حوزه های علمیه و مبلغین خواهد شد.

حجت الاسلام ایرانی خاطرنشان کرد: در جلسه مدیر و معاونین حوزه علمیه استان نیز مطالب متنوعی به میان آمد، همچنین در خصوص رشته های تخصصی مثل کلام و تبلیغ بحث شد و بر همکاری های لازم بین حوزه و سازمان تبلیغات تاکید شد.

وی در پایان گفت: در خصوص فعالیتها مدارس علمیه استان در ایام شیوع ویروس منحوس و عملکرد موفق مرکز تخصصی کلام و تفسیر کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.