آغاز پذیرش سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران

تاریخ انتشار:
ثبت نام در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از تاریخ ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ همزمان با مدارس علمیه تحت پوشش مرکز مدیریت خواهران در سراسر کشور در مقاطع تکمیلی سطح ۳و ۴ آغاز و تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، به نقل از  روابط عمومی موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران، در گفتگویی با معاون آموزش این موسسه، خانم محمدی اظهار داشت: ثبت نام در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از تاریخ ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ همزمان با مدارس علمیه تحت پوشش مرکز مدیریت خواهران در سراسر کشور در مقاطع تکمیلی سطح ۳و ۴ آغاز و تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ ادامه دارد.

وی گفت: پذیرش مقطع عالی (سطح سه /کارشناسی ارشد) به شیوه حضوری تمام وقت در ۷ رشته تفسير و علوم‌ قرآنی، فقه ‌و اصول، فلسفه‌ اسلامي، اخلاق و تربیت اسلامی، مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی، کلام اسلامی  و تربیت دینی کودک و نوجوان انجام می شود. میتوان ادعا کرد که در مراکز وابسته به مرکز مدیریت تنها مرکزی هستیم که ۷ رشته را به صورت همزمان در حال برگزاری دارا می‌باشیم.

معاون آموزش موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) افزود: پذیرش مقطع تخصصی (سطح چهار/ دکتری) به صورت شیوه حضوری تمام وقت و در ۵ رشته تحصیلی تفسیر تطبیقی، فقه خانواده، حکمت متعالیه، کلام اسلامی و علوم و معارف قرآنی صورت می گیرد.

خانم محمدی تصریح کرد: سنجش داوطلبان از طریق آزمون ورودی و مصاحبه علمی انجام می شود. اما در سطح ۳ داوطلبانی که معدل ۱۷به بالا را دارا می‌باشند از دادن آزمون کتبی معاف هستند و دانشجویانی که در رشته‌های مرتبط از دانشگاه امام صادق (ع) ،جامعه المصطفی (ص) و مدرسه عالی شهید مطهری را دارا می‌باشند می‌توانند در آزمون ورودی موسسه معصومیه شرکت کنند.

شایان ذکر است متقاضیان می توانند جهت دریافت دفترچه راهنمای پذیرش، به سایت masoumiyeh.ir مراجعه نمایند.

index.jpg

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.