مدیر کل تبلیغ عمومی خبرداد:

فعالیت پنج هزار مبلغ بصورت حضوری و مجازی در ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام کمال گفت: این اعزام ها با رعایت کلیه مصوبات ستاد ملی کرونا، در قالب گروه های تبلیغی، انفرادی برادران وخواهران مبلغ و مبلغه به سراسر کشور و از جمله مناطق محروم، مناطق مشترک انجام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین یحیی کمال مدیر کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به اعزام بیش از 5 هزار مبلغ در ماه مبارک رمضان توسط دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: این اعزام ها در قالب گروه های تبلیغی، انفرادی برادران وخواهران مبلغ و مبلغه به سراسر کشور و از جمله مناطق محروم، مناطق مشترک انجام شده است.

وی گفت: امسال 185 گروه تبلیغی با برنامه های گروهی خود در بوستان ها و محلات شهرستان های مختلف با رعایت کلیه مصوبات ستاد ملی کرونا تا حد امکان فعالیت های تبلیغی همچون برگزاری طرح تفسیر و تلاوت قرآن کریم و برنامه های ویژه کودک و نوجوان و محافل خانگی در طرح امداد فرهنگی  شهید سردار سلیمانی فعالیت داشتند.

حجت الاسلام یحیی کمال با اشاره به شرایط وجود بیماری کرونا در کشور گفت: از سال 98 که متاسفانه ویروس منحوس کرونا، شرایط عادی کشور را تغییر داد، اعزام های حضوری بدلیل این بیماری کاهش یافته ولی فعالیت تبلیغی در فضای مجازی صورت گرفت.

وی ادامه داد: نزدیک 3هزار نفر از مبلغان با همکاری معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه در فضای اینترنتی مشغول به امر مقدس تبلیغ شدند.

مدیر کل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی از همکاری با مرکز ملی پاسخگویی خبر داد و گفت: امسال با همکاری مرکز ملی پاسخگویی از طریق نرم افزار پاسخگو بیش از 2 هزار نفر از مبلغان با مراجعه به این نرم افزار از پاسخگویی کارشناسان برخط این مرکز بهره مند شدند.

وی افزود: همچنین با توجه به ضرورت و اهمیت توانمند سازی مبلغان اعزامی و بروز رسانی اطلاعات و آگاهی های آنان ازسوی اداره تامین محتوای معاونت فرهنگی وتبلیغی این دفتر، ره توشه هایی در قالب ره توشه عمومی، ویژه مناطق مشترک، ره توشه خواهران و ره توشه ویژه انتخابات 1400 تهیه و بصورت کتاب و بارگزاری فایل آن در سامانه بلاغ در اختیار مبلغان قرار گرفته است.

مدیر کل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: همچنین نشست های آموزشی و توجیهی قبل از اعزام رمضان از سوی مرکز آموزش های کاربردی دفتر با حضور اساتید و کارشناسان با توجه به شرایط کرونایی در کشور بصورت مجازی برگزار گردید .

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.