مدیر کل تبلیغ عمومی بیان کرد:

حضور حداکثری و انتخاب اصلح، دو رکن اصلی انتخابات

تاریخ انتشار:
مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی نهادهای تبلیغی در عرصه انتخابات، بر دو رکن اصلی؛ حضورحداکثری و انتخاب اصل در انتخابات آینده اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، به همت اداره کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم جلسه هماهنگی و برنامه ریزی نهادهای تبلیغی در عرصه انتخابات برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین یحیی کمال مدیرکل تبلیغ عمومی ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: مشارکت مردم در تمام انتخابات ضرورت دارد و در رفراندم پیش رو این مشارکت به دلیل خنثی کردن برنامه ریزی های دشمن از ضرورت بیشتری برخوردار است.

وی در ادامه به موضوع امیدواری در جامعه اشاره کرد و افزود: حوزه علمیه ظرفیت عظیمی برای ایجاد امیدواری در سطح جامعه برخوردار است که باید از این ظرفیت در سطوح مختلف جامعه استفاده شود.

مدیرکل تبلیغ عمومی گفت: در انتخابات ریاست جمهوری، حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح توسط آنها دو رکن اصلی این انتخابات است. لذا مبلغان باید معیارهای انتخاب فرد اصلح را برای افراد جامعه تبیین نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین کمال بیان کرد: مبلغان به هیچ وجه نباید به حوزه ستادی کاندیداها تبدیل شوند زیرا باعث کاسته شدن قلمرو تبلیغی آنها خواهد شد. در بحث مناظره نیز باید اخلاق انتخاباتی رعایت شود تا باعث ناراحتی و یأس و ناامیدی مردم نشود و شاهد یک انتخابات پرشوری باشیم.

وی با اشاره به ضرورت فعالیت در فضای مجازی در خصوص انتخابات اظهار داشت: با حمایت از گروه های توانمند و مبلغان نخبه و تخصصی می توان از ظرفیت آنها در فضای مجازی  استفاده نمود.

گفتنی است در ادامه این جلسه حجج اسلام شریعتمداری، کلاته و ارتقایی؛ نمایندگان معاونت تبلیغ حوزه،سازمان تبلیغات اسلامی و تشکل فراگیر طلاب و گروه های تبلیغی در خصوص چگونگی ورود مبلغان در عرصه انتخابات و چگونگی برگزاری جلسلات تبیین معیار های انتخاب درست، نظرات خود را بیان کردند.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.