در همایش علاج مشکلات مطرح شد:

انتخابات لیله القدر جمهوری اسلامی است

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در اختتامیه همایش «علاج مشکلات» یادآور شد: انتخابات لیله القدر جمهوری اسلامی است و وظیفه ملی شرعی و انقلابی ماست تا هرآنچه بر عهده داریم را در این مسیر به کار گیریم.

به گزارش بلاغ به نقل از حوزه، اختتامیه همایش «علاج مشکلات» با حضور حجت الاسلام والمسلمین ملانوری، معاون تبلیغ  و امور فرهنگی حوزه های علمیه، حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات،حجت الاسلام عزت زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات و مشارکت طلاب مبلغ برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، مدیران گروه های تبلیغی دیدگاه ها، نظرات و دغدغه های خود را مطرح نمودند.

حجت الاسلام و المسلمین ملانوری نیز در ادامه این دیدار با بیان این که  وظیفه سازمانی خود می دانیم تا در پرشور سازی و بالا بردن مشارکت ملت در انتخابات سهیم باشیم، اظهار داشت: ۹ هزار نفر از مبلغان طرح هجرت، امین و بینات آمادگی دارند  تا در باشکوه سازی انتخابات فعالیت نمایند.

وی با بیان این که در این ایام روزانه بیش از ۱۰۰ اثر و محتوای تبلیغی تولید می شود، خاطرنشان کرد: بر اساس رصدهایی که از بایسته های اجتماعی صورت می گرد، محتوا های روز بعد برنامه ریزی، تولید و پالایش می شوند.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه، تاسیس شورای همت را بسیار راهگشا توصیف نمود و خاطرنشان کرد: باید به سمت هماهنگی سازمان ها و نهادهای دینی در عرصه عمل حرکت نماییم. شورای همت نیز در راستای هماهنگی مجموعه های حوزوی فعال در عرصه تبلیغ شکل گرفت.

وی در ادامه ضمن اشاره به استقبال مدیر و معاونان حوزه‌های علمیه، هماهنگی گروه‌های تبلیغی را مهم ارزیابی نمود و خاطرنشان کرد: برای حمایت از گروه های تبلیغی از تمام ظرفیت های معاونت تبلیغ حوزه استفاده خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد، نیز در بخش دیگری از این نشست، با تاکید بر این که نیت پاک و اخلاص مثال زدنی طلاب، و مبلغان مایه خیر و برکت خواهد بود، اظهار داشت: تشکر رهبر معظم انقلاب از تمام کسانی که برای پرشور سازی در انتخابات ثبت نام نموده، در مقابل عدم احراز صلاحیت ها برخورد نجیبانه ای داشتند، برکت فراوانی خواهد داشت.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به توشه های تبلیغی در عرصه انتخابات و تبیین گفتمان فکری رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره نمود و یادآور شد: از مدت ها پیش که بحث انتخابات آغاز شد، بر حسب تاکیدات مدیران مراکز حوزوی، بنا شد تا حمایت ما صرفا حمایت از حضور حداکثری ملت در انتخابات باشد.

وی بر اهمیت حمایت‌های گروهی از مبلغان اشاره نمود و یادآور شد: انتخابات لیله القدر جمهوری اسلامی است و وظیفه ملی شرعی و انقلابی ماست تا هرآنچه بر عهده داریم را در این مسیر به کار گیریم. امیدواریم بتوانیم انتخاباتی پرشور، آبرومند و با مشارکت بالا داشته باشیم.

حجت الاسلام عزت زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی  نیز در بخش پایانی این جلسه ضمن تقدیر از برگزار کنندگان جلسه به ویژه تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب، اظهار داشت: نظام مند سازی الزامات و پیگیری فعالیت‌های تشکیلاتی، در برطرف سازی بسیاری از دغدغه های مسیر راهگشا خواهد بود.

وی با بیان این که شورای همت برکات فراوانی را به دنبال داشته است، اظهار داشت: شناسایی و فعال سازی ظرفیت ها و توانمندی های رسانه ای طلاب و مبلغان و توسعه آن در استان ها کار بزرگی است که شکل گرفته  و به سمت ارتقاء پیش می رود.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.