رئیس اداره تعاملات فرهنگی بیان کرد:

لزوم فرهنگ سازی در موضوع صرفه جویی در مصرف آب

تاریخ انتشار:
رئیس اداره تعاملات فرهنگی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی با شبکه گسترده مبلغین در سراسر کشور، می تواند در راستای موضوع صرفه‌جویی و استفاده بهینه، اقدامات موثری را با تعامل با سازمان آب و فاضلاب انجام بدهد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، جلسه همکاری بین اداره تعاملات فرهنگی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و سازمان آبفای استان قم در سالن شهید سلیمانی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام شریعتمداری رئیس اداره تعاملات فرهنگی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: این جلسات و موضوع صرفه جویی آب و فرهنگ مصرف بهینه، نباید متناوب و چند سال یکبار باشد، بلکه لازم است به صورت مستمر پیگیری شود.

وی در ادامه افزود: مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی با شبکه گسترده مبلغین در سراسر کشور، می تواند در راستای موضوع صرفه‌جویی و استفاده بهینه، اقدامات موثری را با تعامل با سازمان آب و فاضلاب انجام بدهد.

رئیس اداره تعاملات فرهنگی موضوع آموزش در خصوص صرفه جویی را امری مهم برشمرد و گفت: مرکز آموزشهای کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، بخش فعال و روزآمدی است که می تواند آموزش های مورد نیاز را به صورت غیر حضوری برای مخاطبین مختلف، روستاییان، مبلغان و مدیران سازمان آب برگزار کند.

حجت الاسلام شریعتمداری بیان کرد: قرار دادن مشوق هایی مانند مسابقات، طرح همیار طبیعت و ... هم می تواند در زمینه صرفه جویی در مصرف آب موثر باشد. در بخش تکنولوژی و دستگاههای خانگی بازیافت هم باید فرهنگ سازی فنی شود و مقرون به صرفه بودن آن برای مردم تبیین شود.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.