مدیر گروه تبلیغی جهادی روشنای بهشت اظهار داشت:

مبلغان جهادی، ظرفیتی بی نظیر در تبیین معیارهای انتخاب درست

تاریخ انتشار:
مدیر گروه تبلیغی جهادی روشنای بهشت در گفتگو با خبرنگار بلاغ بیان کرد: شناسایی و بکارگیری مبلغان بومی و محلی یکی از عوامل موفقیت در فعالیت های تبلیغی و عرصه انتخابات و تبیین معیارهای انتخاب درست می باشد.
مبلغان جهادی، ظرفیتی بی نظیر در تبیین معیارهای انتخاب درست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، حجت الاسلام محمدباقر علیزاده مدیر گروه تبلیغی جهادی روشنای بهشت، و از مبلغان فعال معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار ما از فعالیت های صورت گرفته در این گروه خبر داد.

حجت الاسلام علیزاده اظهار داشت: گروه جهادی روشنای بهشت با یاری خداوند متعال و همت عالی وایمان راسخ اساتید و طلاب انقلابی به صورت کاملا مردمی، درموج چهارم کرونا متقارن با ماه مبارک رمضان و همچنین ایام انتخابات ریاست جمهوری 1400 فعالیت های فراوانی در سطح استان قم داشته است.

وی در ادامه افزود: فعالیت های تبلیغی این گروه را می توان در سه حوزه اصلی؛ تبلیغی، اجتماعی و فرهنگی-آموزشی که در مکان هایی چون بوستان ها، مساجد، مجتمع های مسکونی،اماکن عمومی و مناطق محروم استان برشمرد. در بحث انتخابات ریاست جمهوری نیز بصورت ویژه با تشکیل نشستهای بصیرتی و پرسش و پاسخ وارد میدان کار شدیم.

70577385-6a5f-4f3a-aa3e-c9beaf39a91b.jpg

مدیر گروه تبلیغی جهادی روشنای بهشت با اشاره به برگزاری جلسات مقدماتی در خصوص اجرای فعالیت های تبلیغی بیان کرد: در حوزه فعالیت های تبلیغی قبل از ورود به ماه مبارک رمضان امسال، هیأت اندیشه ورز این گروه جلسات متعدد، جهت رصد میدان کار و بررسی چالشهای اجتماعی برگزارکرد.

حجت الاسلام علیزاده گفت: اعزام تیم شناسایی به صورت میدانی در مجتمع های مسکونی و جمع آوری اطلاعات لازم جهت اجرای عملیات در فعالیت های تبلیغی و همچنین  فراخوان مبلغین محلی وشناسایی ظرفیت و توانمندی های آنان، جلسات متعدد با روحانیون محلی و ائمه محترم جماعات مساجد در جامعه هدف دیگر فعالیت مقدماتی این گروه می باشد.

وی با اشاره به لزوم توجیه مبلغان قبل از فعالیت های تبلیغی اظهار داشت: برای اتخاذ نتایج مطلوب تبلیغی، گروه جهادی روشنای بهشت قبل از عملیاتی کردن فعالیت های خود جلسه "همایش مبلغین، توجیح و تبیین وظایف و ارائه نقشه راه" را برگزار کرد که با استقبال بالای مبلغان مواجه شد.

مدیر گروه تبلیغی جهادی روشنای بهشت یادآورشد: در مرحله عملیاتی، از مهمترین اقدامات؛ استقرار و معرفی فرد فرد روحانیون در هر مجتمع مسکونی  به صورت مجزا و استقرار بعضاً دو یا سه روحانی درمجتمع های پرجمعیت و دارای آسیبهای اجتماعی بیشتر بوده است.

حجت الاسلام علیزاده در ادامه این گفتگو به ارائه فعالیت های تبلیغی صورت گرفته پرداخت و افزود: از اهم  برنامه های منسجم تشکیلاتی درمناسبات ملی مذهبی خصوصاً ماه مبارک رمضان می توان به عناوینی چون؛ ایجاد کاروان شادی وعزا درمناسبات ها و ماه مبارک رمضان امسال و نیز کاروان خورویی با موضوع حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری 1400، تولید و پخش پرچم و پلاکارد جهت تبلیغات بیشتر وخدمات دهی شبکه ای به صورت ویژه درجامعه هدف، حضور یکپارچه اساتید و مبلغین با تأکید حضور حداکثری در کلیه برنامه های عمومی و اختصاصی، اشاره کرد.

وی در ادامه مطالب خود بیان کرد: دیگر فعالیت های تبلیغی گروه جهادی روشنای بهشت، دعوت ازمسؤلین در حین فعالیت های تبلیغی مبلغان جهت ارتقا یا رفع مشکلات تبلیغی مبلغین،اعزام گروهی مبلغان در آخرهفته ها به مناطق محروم دراستان، اجرای محافل قرآنی در بوستان ها بوده است.

مدیر گروه تبلیغی جهادی روشنای بهشت، ورود به فضای مجازی و فعالیت در آن را امری مهم برشمرد و افزود: این گروه با طرح و اجرای "هر مبلغ یک کانال مجازی" فعالیت های گسترده تبلیغی را در فضای مجازی و صفحات اجتماعی  به ویژه  در هرصه انتخابات پیش رو داشته اشت.

گزارش تصویری

دیدگاه‌ها

حاج علی بلنج کربلایی 13:12 - 1400/03/28

با تشکر فراوان از گروه جهادی روشنای بهشت. مبلغ شما علی بلنج

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.