معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تاکید کرد:

ارتباط بین نهاهای تبلیغی کشور الزام را می طلبد نه رجحان

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد در جلسه  کمیته فرهنگی و هدایت تبلیغی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: برای ایجاد فعالیت های فرهنگی و تبلیغی مؤثر و سودمند، ارتباط بین نهادهای تبلیغی کشور الزامی است.

به گزارش خبرنگار بلاغ، جلسه کمیته فرهنگی و هدایت تبلیغی استان ها باحضور حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین مهدی طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در سالن شهید سلیمانی برگزار شد.

در ابتدای این دیدار دکتر روستاآزاد ضمن خیرمقدم به مهمانان در جلسه اظهار داشت: اگر مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی بخواهد در سطح کشور فعالیت های سودمند را رقم بزند مسیری جز ارتباط و هم افزایی با نهادهای فرهنگی-تبلیغی خصوصاً سازمان تبلیغات اسلامی ندارد. 

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در ادامه افزود: ارتباط با نهادهای فرهنگی کشور یکی از ضروریات فعالیت های تبلیغی است اینکه این ارتباط را از جایگاه رجحان ببینیم یک اشتباه است.

وی با اشاره به اهمیت موضوع "مسأله محوری" در فعالیت های فرهنگی بیان کرد: قریب به یک دهه است که معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بحث "مسأله محوری" را با اولویت حدود 14 موضوع از جمله؛ تعمیق باورهای دینی، مقابله با فرق انحرافی، خانواده با تمرکز به موضوع طلاق و ... را در دستور کار خود قرار داده است.

حجت الاسلام روستاآزاد گفت: بخشی از موضوعات مذکور علمی و آکادمیک و مربوط به تولید محتوای دانش و مهارتی موضوعات است و بخش دیگر نیز بالطبع به حوزه تبلیغ و ترویج و بحث های عمومی فرهنگی اجتماعی برای ساری و جاری کردن آن مربوط می شود. در ایجاد هر دو بخش تعامل با دستگاه های فرهنگی کشور من جمله سازمان تبلیغات اسلامی یک امر ضوروری است.

دکتر روستاآزاد حضور حجت الاسلام طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری را در استان مغتنم برشمرد و افزود: با توجه به سابقه علمی و عملی شما امیدواریم با طرح سرفصل های مشترک بین دو مجموعه بتوانیم شاهد برنامه های اثرگذاری در خصوص فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در استان چهارمحال و بختیاری باشیم.

معاون فرهنگی و تبلیغی در ادامه مطالب خود به موضوع ظرفیت تبلیغی حوزه خواهران اشاره کرد و افزود: در فصل جدید سازمان تبلیغات اسلامی توجه بسیار خوبی به بحث حوزه خواهران و ظرفیت آنان در نشر معارف اسلامی شده است ولی در بخش عملیاتی اقدامات محسوسی شکل نگرفته است.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.