مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد؛

لزوم توجه بیشتر به حوزه فعالیت های تبلیغی بانوان

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام و المسلمین مهدی طاهری مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در جلسه کمیته فرهنگی و هدایت تبلیغی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: جهت بالا بردن سطح کیفی و کمی فعالیتهای حوزه بانوان باید ظرفیت های اجتماعی دراستان تقویت شود.

به گزارش خبرنگار بلاغ، جلسه کمیته فرهنگی و هدایت تبلیغی استان ها باحضور حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین مهدی طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در سالن شهید سلیمانی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین طاهری بیان کرد: استان چهارمحال و بختیاری با جمعیت حدود یک میلیون نفر دراری 700 مبلیغ است که بخشی از این مبلغان در استان ساکن و بخشی دیگر در استان قم مشغول به تحصیل می باشند که در ایام تبلیغی به استان چهارمحال و بختیاری اعزام می شوند.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در ادامه مطالب خود افزود: از مجموعه مبلغان در سطح استان حدود 150مبلغ بصورت مسقر و دائم در مکان های تبلیغی خود به امر مقدس تبلبغ مشغول هستند.
وی به اهمیت اقامه نماز در ادارات استان اشاره کرد و گفت: با تلاش های فراوانی که در سازمان تبلیغات استان صورت گرفته است موفق شده ایم از بین 1400 اداره در سطح استان، در 400 مورد آن نماز جماعت را به امامت مبلغان اعزامی از سمت سازمان تبلیغات اسلامی، برگزار نمائیم.

حجت الاسلام و المسلمین طاهری مدیریت در "مدارس صدرا" را دیگر فعالیت سازمان تبلیغات اسللامی استان چهارمحال و بختیاری برشمرد و افزود: در چندسال اخیر 5 مدرسه تحت آموزشهای معارفی و رویکرد اسلامی در استان با نام "مدارس صدرا" ایجاد شده است که حدود 504 دانش آموز را در بر می گیرد و در آینده نزدیک نیز ششمین مدرسه صدرا در استان تاسیس می گردد.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری به موضوع فضای مجازی اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه در استان با 250 هزار نفر مخاطب در فضای مجازی، فعالیت چشمگیری توسط نهادهای فرهنگی و اسلامی صورت نگرفته است. و استان به صورت فوری نیازمند حداقل یک گروه مبلغ توانمد در عرصه فضای مجازی می باشد.

وی در ادامه گفت: در برنامه پیشنهای این سازمان به حجت الاسلام و المسلمین قمی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی کشور یکی از برنامه های دارای اولیت ما، پیگیری حوزه فعالیت های تبلیغی و فرهنگی بانوان می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین طاهری بر لزوم تقویت ظرفیت های اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای بهبود بخشی به حوزه فعالیت بانوان در استان و همچنین حمایت های همه جانبه، باید ظرفیت های اجتماعی در استان تقویت شود. تا با کمک همه اقشار جامعه در نشر معارف اسلامی بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.