معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد:

محرم فرصت بازخوانی پیامدهای غفلت از ولی خداست

تاریخ انتشار:
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در جلسه گردهمایی مجازی مبلغان و گروه های تبلیغی ویژه ماه محرم با محوریت «مسئولیت اجتماعی» ۱۴۰۰ اظهار داشت: رونق و پیروزی در اثر توجه به جایگاه ولایت فقیه بوده که رشحه ای از جایگاه ولی خداست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، گردهمایی مجازی مبلغان و گروه های تبلیغی ویژه ماه محرم با محوریت «مسئولیت اجتماعی» ۱۴۰۰ به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و با همکاری معاونت تبلیغ حوزه های علمیه و سازمان تبلیغات اسلامی به صورت مجازی با حضور بیش از ۸۵ هزار نفر از طلاب و مبلغان دینی در سایت بلاغ و عبرات برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان این که دهه محرم، دهه پرداختن به مساله ولایت و امامت می باشد، اظهار داشت: اهتمام به مسأله عاشورا و ترویج مکتب اهل بیت(ع)، مصداق روشنی از آیه شریفه «تَعاوَنوا عَلَى البِرِّ وَالتَّقوى» است.

وی در ادامه، دهه محرم را فرصتی برای بازخوانی پیامدهای غفلت از امام و ولی خدا دانست و افزود: پیشرفت، رونق و پیروزی در اثر توجه به جایگاه ولایت فقیه بوده که رشحه ای از جایگاه ولی خداست.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: در تاریخ انقلاب اسلامی نیز شاهد هستیم که هرجا توجه و تکیه به ولی فقیه که پرتوی از نور ولایت معصوم(ع) است داشته ایم، پیروز و سربلند بوده ایم و تمامی موفقیت ها در سایه تبعیت محض از ولایت فقیه به دست آمده است.

حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد با اشاره به افق روشن نظام اسلامی به برکت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: روحانیون و مبلغان نقش چشمگیری در برگزاری پرشور و هوشمندانه انتخابات ریاست جمهوری برعهده داشتند و امروز با استقرار دولت جدید امید در دل مردم زنده شده است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مبلغان در ایام تبلیغی باید با یأس و ناامیدی در جامعه مقابله کنند، تصریح کرد: امیدواریم با تلاش و تدبیر دولت جدید مشکلاتی که برای مردم کشورمان بوجود آمده است، هرچه سریعتر برطرف شود.  

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.