مدیر کل تبلیغ عمومی بیان کرد:

گروه های تبلیغی از ظرفیت های موجود در دفتر تبلیغات اسلامی استفاده نمایند

تاریخ انتشار:
مدیر کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از ظرفیت های بسیاری در حوزه های فضای مجازی، تبلیغ تخصصی، آموزش های کاربردی و ... برخوردار است که گروههای تبلیغ می توانند از آن بهرمند شوند.

به گزارش خبرنگار بلاغ، جلسه شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استان مازندران با حضور آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان و حجت الاسلام و المسلمین سید حامد شریعتمداری مدیر کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و اعضای شوراهای هماهنگی گروه های تبلیغی استان مازندران در سالن جلسات مرکز همایش های غدیر برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین شریعتمداری ضمن خوش آمدگویی و تبریک ایام خجسته میلاد پیامبر رحمت به آیه 128 سوره توبه اشاره کرد و گفت: خدواند متعال برای بندگانش پیامبری از خودشان مبعوث کرد که رنج های مردم بر او سخت و اصرار بر هدایت آن ها داشت که این موارد لطف عمومی بوده و نسبت به خصوص مومنین رئوف و مهربان بود.

مدیر کل تبلیغ عمومی در ادامه مطالب خود به ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از ظرفیت های بسیاری در حوزه های فضای مجازی، تبلیغ تخصصی، آموزش های کاربردی و ... برخوردار است که عموم مبلغان و گروه های تبلیغی با آن آشنا نیستند. 

وی افزود: در حوزه فضای مجازی، معاونت ویژه ای در دفتر تبلیغات اسلامی با عنوان "معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه" در سال 1398 تاسیس گردید که هم اکنون بیش از 7 هزار مبلغ در این معاونت شناسایی و آموزش های مورد نیاز را دیده و برای 5 میلیون مخاطب، مشغول فعالیت تبلیغی در حوزه فضای مجازی می باشند.

حجت الاسلام و المسلمین شریعتمداری ایجاد فعالیت های تبلیغی به صورت تخصصی را امری مهم برشمرد و گفت: یکی دیگر از ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی، اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی می باشد که بیش از 1800 مبلغ در 40 رشته تخصصی را پوشش می دهد. و مبلغان محترم می توانند با مراجعه به سامانه رشد به آدرس roshd.balagh.ir  از شرایط و چگونگی تشکیل پرونده مطلع شوند.

مدیر کل تبلیغ عمومی بیان کرد: مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با ظرفیت آموزش در موضوعات مختلف اعم از مجازی و حضوری فقط برای طلاب و مبلغان نمی باشد بلکه دوره های  آموزشی مختلفی نیز برای عموم افراد جامعه، طراحی کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین شریعتمداری در پایان مطالب خود به موضوع "اعزام ویژه" طرح های ارائه شده از گروه های تبلیغی اشاره کرد و گفت: امکان اعزام ویژه در قالب طرح های ارائه شده از گروه های تبلیغی در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی مهیا شده است و در آینده نزدیک امیدواریم که این اعزام ویژه صورت بپذیرد.

شایان ذکر است در ادامه این جلسه سه طرح تبلیغی در حوزه های تفرجگاه و سواحل دریا، دانش آموزی و احیا و ارتقای هیئت های قرآن و عترت، تبیین و مورد برسی قرار گرفت.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.