در طی دیداری صورت گرفت؛

نشست صمیمی ریاست دفتر تبلیغات اسلامی با مسئولین قرارگاه های تبلیغی استان قم

تاریخ انتشار:
جمعی از مسئولین قرارگاه های تبلیغی استان قم ظهر دیروز یکشنبه 26 دی ماه، با حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم دیدار و در ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های تبلیغی گروه خود، از رهنمودهای ایشان بهرمند شدند.

به گزارش خبرنگار بلاغ، جمعی از مسئولین قرارگاه های تبلیغی استان قم ظهر دیروز یکشنبه 26 دی ماه، با حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در ساختمان دفتر تبلیغات اسلامی دیدار و در ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های تبلیغی گروه خود، از رهنمودهای ایشان بهرمند شدند.

حجت الاسلام والمسلمین واعظی برگزاری این جلسه را موجب اطلاع هرچه بیشتر خود نسبت به فعالیت های تبلیغی در شهر قم دانست و اظهار داشت: برگزاری چنین جلساتی را مغتنم می شماریم، امیدواریم که اتفاقات موثری توسط گروه های تبلیغی در عرصه کاهش آسیب های اجتماعی صورت پذیرد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی در ادامه بر ضرورت همدلی و هم افزایی میان گروه های تبلیغی اشاره کرد و گفت: همدلی و هم افزایی میان گروه های تبلیغی و همچنین همکاری آنان  با مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی در حد بسیار خوبی است و این موضوع قابل تحسین می باشد. 

img_4484.jpg

وی داشتن روحیه جهادی در امر تبلیغ را امری مهم برشمرد و بیان کرد: توصیه من به مبلغان و سرگروه های تبلیغی این است که فعالیت های تبلیغی را در قالب های "اداری" قرار ندهند، بلکه امر مهم تبلیغ باید با روحیه جهادی و از روی ایمان، اعتقاد و اخلاص باشد.

حجت الاسلام والمسلمین واعظی اظهار داشت: فعالیت های تبلیغی که از روی اجبار و به صورت کلیشه ای انجام شود یک نوع "انحطاط" و "اعوجاج" به وجود می آورد. طلبه ای که امر تبلیغ را وظیفه شرعی و دینی خود نداند خلاف اصول و مبانی اسلام حرکت کرده است. اصل این است که ما در خدمت اسلام باشیم.

وی در ادامه مطالب خود، حمایت از مبلغان را وظیفه مجموعه دفتر تبلیغات دانست و گفت: حمایت و پشتیبانی از مبلغان و گروه های تبلیغی فعال را وظیفه خود می دانیم و آن را نه از روی فعالیت های اداری بلکه از روی اعتقاد و باور انجام داده و تمام توان خود را در این امر قرار خواهیم داد.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: آنچه که میتواند باعث موفقیت ما در این امر شود تلاش در تقویت و استمرار روحیه جهادی و اخلاص در امر تبلیغ است. در این زمینه هم خود و هم دیگران را به صورت مستمر توصیه به حق و صبر نمائیم.

گفتنی است در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ضمن گزارشی از روند و تأثیر به سزای فعالیت گروه های تبلیغی در شهر قم، از حمایت و پشتیبانی های مستمر ریاست دفتر تبلیغات اسلامی تشکر و قدردانی نمود.

22_3.jpg

 

دیدگاه‌ها

الهی فر 15:04 - 1401/02/04

درود خدا بر مجاهدین راه حق، درود بر افسران آتش به اختیار،أحسنت به این همت والا ✓حقیقتا جزءبا کارجهادی روحیه انقلابی کار پیش نخواهد رفت(امام خامنه ای)

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.