مدیر کل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی؛

اقدامات دفتر تبلیغات اسلامی در موضوع شهدای روحانیت در معرض بازدید عموم قرار گیرد

تاریخ انتشار:
مدیر کل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی فعالیت های بسیاری را در خصوص «شهدای روحانیت» انجام داده است که کنگره 4000 شهید روحانیت فرصت مناسبی است که این اقدامات در معرض بازدید عموم قرار گیرد.
اقدامات دفتر تبلیغات اسلامی در موضوع شهدای روحانیت در معرض بازدید عموم قرار گیرد

به گزارش خبرنگار بلاغ، جلسه هماهنگی نمایشگاه کنگره ۴۰۰۰ شهید روحانیت با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام و المسلمین علی مخدوم مدیر کل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی در سالن شهید سلیمانی معاونت فرهنگی و تبلیغی برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مخدوم بیان کرد: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از ابتدای تاسیس همواره در خدمت انقلاب اسلامی و مردم کشور عزیز ایران بوده است. خدمات این نهاد انقلابی در زمان دفاع مقدس نقطه عطفی در کارنامه پربار دفتر تبلیغات اسلامی رقم زده است.

وی در ادامه افزود: اقدامات بسیاری هم در زمینه اعزام و پشتیبانی مبلغان در زمان جنگ تحمیلی و هم پیگیری وضعیت مبلغان و حمایت از آنان بعد از ایام دفاع مقدس از سوی دفتر تبلیغات اسلامی صورت گرفته است. هم اکنون نیز فعالیت های شایانی در جهت تکمیل بانک اطلاعاتی شهدای روحانیت صورت پذیرفته که باید این اقدامات در قالب یک کتاب و یک کارنامه عملیاتی منتشر شود.

 مدیر کل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه  کنگره ۴۰۰۰ شهید روحانیت که قرار است در هفته اول خردادماه سال جاری در استان قم برگزار شود فرصت مناسبی است که نقش دفتر تبلیغات اسلامی در زمان دفاع مقدس و ایام بعد از آن خصوصا در زمینه «شهدای روحانیت» در معرض بازدید عموم قرار گیرد.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.