معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد:

اطلاعات بیش از 4000 شهید طلبه در نرم افزار جامع شهدای روحانی

تاریخ انتشار:
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی؛ حوزه علمیه قم در جلسه دیدار با نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم اظهار داشت: "نرم افزار جامع شهدای روحانی" شامل اطلاعات 4218 طلبه شهید می باشد.
اطلاعات بیش از 4000 شهید طلبه در نرم افزار جامع شهدای روحانی

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم در راستای برگزاری کنگره 4000 شهید روحانیت، با حجت‌الاسلام و المسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی دیدار و بر اجرای هرچه بهتر این کنگره تاکید کرد.

در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام و المسلمین روستاآزاد اظهار داشت: بحث تامین محتوای نمایشگاه کنگره ۴۰۰۰ شهید روحانیت، فرصتی مناسب برای به روزرسانی اطلاعات و مطالب موجود در عرصه دفاع مقدس و شهدای روحانیت می باشد. علی رغم سابقه ارزشمندی که دفتر تبلیغات اسلامی در حوزه جذب، ساماندهی و اعزام و همچنین حمایت های پسینی از خانواده شهدای روحانیت دارد اما این سابقه در دوران پس از جنگ مورد غفلت واقع شد.

وی با بیان اینکه معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، تاکنون برای 4218 نفر از این شهدای گرانقدر پرونده تشکیل داده خاطرنشان کرد: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی تاکنون گام های بسیار بلندی را در جمع آوری آثار شهدا، برگزاری یادواره های آنها، دیدار با خانواده آن بزرگواران، تنظیم و تدوین نوشته ها و وصیت نامه های آنان انجام داده و درهمین خصوص نرم افزار شهدای روحانی که شامل لیست شهدای روحانی، اطلاعات محل تولد، مذهب، تحصیلات کلاسیک وحوزوی، تاریخ اعزام وشهادت آن بزرگواران واطلاعات تفصیلی در خصوص محل شهادت، نوع شهادت و... انتشار یافته است.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین اکبری ضمن تقدیر از فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی در روند برگزاری نمایشگاه کنگره 4000 شهید طلبه بیان کرد: با توجه به نرم افزار مذکور و آمادگی دفنتر تبلیغات اسلامی  و داشتنن اطلاعات کافی از مبلغان اعزامی به جبهه ها، شرایط جهت انتشار فعالیت های صورت گرفته از سوی وعاظ و مبلغان در زمان دفاع مقدس فراهم است.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.