معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری بیان کرد:

فعالیت های مبلغان در دفاع مقدس برای طلاب نسل جدید بازگو شود

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدیان در جلسه دیدار با معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: جهت اطلاع طلاب نسل جدید از وقایع و فعالیت های مبلغان در ایام دفاع مقدس، ضروری است این فعالیت ها در قالب های هنری و جذاب، به تصویر کشیده شود.
فعالیت های مبلغان در دفاع مقدس برای طلاب نسل جدید بازگو شود

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدیان معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین حامد براتی مدیر منابع انسانی و پشتیبانی معاونت فرهنگی و تبلیغی، ضمن تشکر از فعالیت های صورت گرفته توسط مجموعه دفتر تبلیغات در خصوص گرامیداشت یاد و نام شهدای روحانیت و ثبت سوابق مبلغان اعزامی به جبهه های جنگ تحمیلی، اینگونه اقدامات را ارزشمند وشایسته تقدیر دانست.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب در ابتدای مطالب خود اظهار داشت: طلاب جدیدی که وارد حوزه های علمیه می شوند در زمان دفاع مقدس حضور نداشتند، ضروری است اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین فعالیت های صورت گرفته توسط مبلغان در جبهه های جنگ در قالب های هنری و جذاب برای طلاب نسل جدید به تصویر کشیده شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان با اشاره به تاریخ تاسیس حوزه علمیه در ایران تصریح کرد: در خصوص تاریخ تاسیس حوزه علمیه در کشور ایران اینکه گفته می شود 100 سال است این مطلب صحیح نبوده بلکه تاریخ باز تاسیس آن در ایران به صد سال اخیر باز می گردد و حوزه علمیه در کشور ما قدمت هزار ساله دارد.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری گفت: البته در همین ایام بازتاسیس حوزه علمیه در ایران، که با حضور علمای برجسته ای چون آیت الله بروجردی، آیت الله حائری یزدی، امام خمینی (ره) و ... همراه بوده است، خدمات و فعالیت های ارزشمندی صورت گرفته که نمونه بارز آن ایستادگی و مبارزه مردم ایران و دیگر آزادی خواهان جهان با نظام سلطه و استکبار می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان اظهار داشت: هم اکنون بعد از گذشت بیش از چهل سال از انقلاب اسلامی، کماکان طلاب جوان در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی، حضور فعال دارند.

گفتنی است در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد ضمن ارائه گزارشی از بخش های مختلف معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: مستندات مربوط به حضور و فعالیت های مبلغان در ایام دفاع مقدس با ظرافت و دقت خاصی در مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی نگهداری می شود.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه سال جاری پیش نشست کنگره ۴۰۰۰ شهید با عنوان همایش «وعاظ شهید» به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزارگردید که در این راستا تولیدات تصویری بسیار ارزشمندی در خصوص انتشار احکام و مستندات اعزام به جبهه برخی از مشاهیر و بزرگان حوزه های علمیه صورت گرفت.

شایان ذکر است در پایان این جلسه، دوره سه جلدی ره توشه ماه محرم 1401 و پرونده تبلیغی اعزام به جبهه ی حجت الاسلام والمسلمین محمدیان توسط معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، جهت بازدید خدمت ایشان ارائه و یک نسخه از آن به وی اهدا گردید.

2_1.jpg

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.