با هدف بررسی زمینه ها، ظرفیت ها و همکاری های مشترک صورت گرفت؛

دیدار رئیس اداره همکاری ها و تعاملات با رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام و المسلمین کمال رئیس اداره همکاری ها و تعاملات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.
دیدار رئیس اداره همکاری ها و تعاملات با رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام و المسلمین کمال رئیس اداره همکاری ها و تعاملات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به منظور بررسی زمینه ها، ظرفیت ها و همکاری های مشترک تبلیغی با حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین کمال با اشاره به سابقه فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی طی 4دهه بعد از انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف تبلیغی و توسعه این عرصه ها در سالهای اخیراظهار داشت: ظرفیت های مختلف تبلیغی و آموزشی بسیاری در مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی وجود دارد، این نهاد انقلابی جهت انجام همکاری های مشترک تبلیغی و در اختیار گذاشتن ظرفیت های موجود در این نهاد جهت ارتقا مبلغان ارتش جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل دارد.

رئیس اداره همکاری ها و تعاملات در ادامه به جایگاه و اهمیت ارتش جمهوری اسلامی و سایر نیروهای مسلح نظامی و انتظامی برای کشور ایران اشاره کرد و افزود: با توجه به مخاطبان سه گانه ارتش جمهوری اسلامی اعم از «کادر نظامی و سربازان»، «خانواده ها» و «مبلغان و روسای عقیدتی سیاسی» این نهاد، توجه به مواردی چون آسیب شناسی، نیاز سنجی و رصد مسائل این مخاطبان و اولویت بندی این آسیب ها و نیازها، امری ضروری بوده و انجام فعالیت های مختلف تبلیغی، آموزشی و تولید محتوا باید متناسب با نیازهای مخاطبان و براساس موضوع محوری و اولویت های رصد شده صورت پذیرد.

وی با اشاره به ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی با ظرفیت هایی چون «مبلغان و گروه های تبلیغی عمومی و تخصصی»، «نخبگان تبلیغی»، «مرکز آموزش های کاربردی»، «گروه تولید و محتوا»، «مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی» و نیز «معاونت فضای مجازی و رسانه» نسبت همکاری مشترک با ارتش جمهوری اسلامی ایران آماده همکاری می باشد.

شایان ذکر است حجت الاسلام والمسلمین کمال در پایان صحبت های خود از حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و سایر مدیران این نهاد جهت حضور در دفتر تبلیغات اسلامی و دیدار با مدیران این نهاد و تدوین تفاهم نامه و توافق نامه فعالیت های مشترک فرهنگی و تبلیغی پایدار، دعوت به عمل آورد.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین کمال پیش از دیدار با رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، جلسه ای با حضور حجت الاسلام والمسلمین الله قلی رئیس اداره آموزش عقیدتی سیاسی ارتش و سایر مدیران در حوزه »فرهنگی و تبلیغی» و «قرآن و عترت» این نهاد برگزار گردید.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.