درآمدی بر مخاطب‌شناسی تلویزیون با روش فراتركیب پژوهش‌های دانشگاهی

تاریخ انتشار:
درآمدی بر مخاطب‌شناسی تلویزیون با روش فراتركیب پژوهش‌های دانشگاهی
نویسنده: وحید خاشعی - سیدمهدی میرحاجی
نام نشریه: پژوهش‌های ارتباطی، شماره 88، زمستان 1395، ص 99
درآمدی بر مخاطب‌شناسی تلویزیون با روش فراتركیب پژوهش‌های دانشگاهی

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.