درآمدی بر مخاطبشناسی تلویزیون با روش فراتركیب پژوهشهای دانشگاهی
درآمدی بر مخاطبشناسی تلویزیون با روش فراتركیب پژوهشهای دانشگاهی
نویسنده: وحید خاشعی - سیدمهدی میرحاجی
نام نشریه: پژوهشهای ارتباطی، شماره 88، زمستان 1395، ص 99
درآمدی بر مخاطبشناسی تلویزیون با روش فراتركیب پژوهشهای دانشگاهی
نام نشریه: پژوهشهای ارتباطی، شماره 88، زمستان 1395، ص 99
درآمدی بر مخاطبشناسی تلویزیون با روش فراتركیب پژوهشهای دانشگاهی
پیوست | حجم |
---|---|
درآمدی بر مخاطبشناسی تلویزیون با روش فراتركیب پژوهشهای دانشگاهی | 357.91 کیلوبایت |
افزودن دیدگاه جدید