تأثیر دینداری بر ارزیابی مخاطبان از آگهی‏‌های بازرگانی اسلامی

تاریخ انتشار:
تأثیر دینداری بر ارزیابی مخاطبان از آگهی‏‌های بازرگانی اسلامی
نویسنده: عباس ناصری طاهری
نام نشریه: مطالعات فرهنگ- ارتباطات، شماره 61، بهار 1394، ص35
تأثیر دینداری بر ارزیابی مخاطبان از آگهی‏‌های بازرگانی اسلامی

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.