بررسی نقش تبلیغ مؤلفه‌های دینی در شکل‌گیری هویت دینی مخاطبان سریال‌های شبکه دوم سیما از منظر دانشجویان کارشناسی ارشد الهیات و معارف اسلامی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزي

تاریخ انتشار:
بررسی نقش تبلیغ مؤلفه‌های دینی در شکل‌گیری هویت دینی مخاطبان سریال‌های شبکه دوم سیما از منظر دانشجویان کارشناسی ارشد الهیات و معارف اسلامی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزي
نویسنده: دربندی، عباس
نام مرکز: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه
استاد راهنما: شاه‌محمدي، عبدالرضا
استاد مشاور: درزیان رستمي، حسن
سال دفاع: 1396
مقطع تحصیلی: كارشناسى ارشد

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.