راهبردها و راهکارهای رسانه‌ای صدا و سیما برای تبلیغ تشیع در آمریکای لاتین

تاریخ انتشار:
راهبردها و راهکارهای رسانه‌ای صدا و سیما برای تبلیغ تشیع در آمریکای لاتین
نویسنده: عبداله‌زاده، محمد
نام مرکز: دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، دانشکده دین و رسانه
استاد راهنما: امیرکاوه، سعید
استاد مشاور: اسعد، سهیل
سال دفاع: 1397
مقطع تحصیلی: كارشناسى ارشد

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.