راهبردها و راهکارهای رسانهای صدا و سیما برای تبلیغ تشیع در آمریکای لاتین
راهبردها و راهکارهای رسانهای صدا و سیما برای تبلیغ تشیع در آمریکای لاتین
نویسنده: عبدالهزاده، محمد
نام مرکز: دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، دانشکده دین و رسانه
استاد راهنما: امیرکاوه، سعید
استاد مشاور: اسعد، سهیل
سال دفاع: 1397
مقطع تحصیلی: كارشناسى ارشد
نام مرکز: دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، دانشکده دین و رسانه
استاد راهنما: امیرکاوه، سعید
استاد مشاور: اسعد، سهیل
سال دفاع: 1397
مقطع تحصیلی: كارشناسى ارشد
| پیوست | حجم |
|---|---|
| راهبردها و راهکارهای رسانهای صدا و سیما برای تبلیغ تشیع در آمریکای لاتین | 552.26 کیلوبایت |

افزودن دیدگاه جدید