رسانه و تبلیغات مثبت و منفی در قرآن و روایات معصومین علیهم السلام

تاریخ انتشار:
رسانه و تبلیغات مثبت و منفی در قرآن و روایات معصومین علیهم السلام
نویسنده: دهقانی دولت آبادی، حمید رضا
نام مرکز: دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران مركزی، دانشكده ادبیات و علوم انسانی، گروه الهیات و معارف اسلامی
استاد راهنما: رضوی، سید محمد سال دفاع: 1398
مقطع تحصیلی: كارشناسى ارشد

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.