رسانه و تبلیغات مثبت و منفی در قرآن و روایات معصومین علیهم السلام
رسانه و تبلیغات مثبت و منفی در قرآن و روایات معصومین علیهم السلام
نویسنده: دهقانی دولت آبادی، حمید رضا
نام مرکز: دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران مركزی، دانشكده ادبیات و علوم انسانی، گروه الهیات و معارف اسلامی
استاد راهنما: رضوی، سید محمد سال دفاع: 1398
مقطع تحصیلی: كارشناسى ارشد
نام مرکز: دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران مركزی، دانشكده ادبیات و علوم انسانی، گروه الهیات و معارف اسلامی
استاد راهنما: رضوی، سید محمد سال دفاع: 1398
مقطع تحصیلی: كارشناسى ارشد
پیوست | حجم |
---|---|
رسانه و تبلیغات مثبت و منفی در قرآن و روایات معصومین علیهم السلام | 375.04 کیلوبایت |
افزودن دیدگاه جدید