رئیس اداره آموزش کودک و نوجوان اظهار داشت:

استقبال پرشور مبلغین از کارگاه یک روزه بازی های معارفی عفاف و حجاب

تاریخ انتشار:
رئیس اداره آموزش کودک و نوجوان مرکز آموزش های کاربردی از انتشار کتاب «بازی های معارفی حجاب» در آینده نزدیک خبر داد.
کارگاه بازی های معارفی عفاف و حجاب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، حجت الاسلام و المسلمین حسین حقیقت رئیس اداره آموزش کودک و نوجوان مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار بلاغ اظهار داشت: دوره کارگاه های آموزشی بازی های معارفی، بخشی از فعالیت های ما در حوزه تربیت مربی کودک و نوجوان است که به صورت تفصیلی و جامع به آن پرداخته می شود.

وی ادامه داد: با توجه به نیاز مبلغین حوزه کودک و نوجوان، مرکز آموزش های کاربردی در کنار دوره جامع تربیت مربی کودک و نوجوان، اقدام به برگزاری کارگاه های بازی و مسابقات معارفی به صورت مناسبتی نموده است.

رئیس اداره آموزش کودک و نوجوان بیان کرد: اولین جلسه از کارگاه بازی های معارفی، قبل از ماه مبارک رمضان در ساختمان مرکز آموزش های کاربردی برگزار گردید که مورد استقبال پر شور مبلغین عزیز قرار گرفت و این استقبال انگیزه مضاعف ما برای برگزاری دومین جلسه شد.

حجت الاسلام و المسلمین حقیقت ادامه داد: امروز دومین جلسه از کارگاه بازی های معارفی با موضوع عفاف و حجاب که از موضوعات روز جامعه است، در ساختمان معاونت فرهنگی و تبلیغی برگزار شد که با استقبال مبلغین خصوصا مبلغین خانم صورت گرفت که در آینده دست این مبلغین را از لحاظ ابزار تبلیغی پر خواهد نمود.

وی با اشاره به نیاز مبلغین به محتوای بازی های معارفی حجاب بیان کرد: محتوای این کارگاه به همراه چند بازی دیگر ، در قالب یک کتاب با نام «بازی های معارفی حجاب» با همکاری سایر بخش های معاونت فرهنگی و تبلیغی به زودی به چاپ خواهد رسید که مبلغین عزیز می توانند از آن استفاده نمایند. این بازی ها برای گروه سنی 12 تا 16 سال طراحی شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حقیقت با اشاره به برگزاری کارگاه بازی های معارفی حجاب گفت: در کارگاه امروز حدود 130 نفر از مبلغین، 10 عدد از بازی های معارفی با موضوع حجاب را به صورت عملی آموزش دیدند که با توجه به نوع موضوع، استقبال خانم ها از آقایان بیشتر بود.

رئیس اداره آموزش کودک و نوجوان ابراز کرد: جلسه آینده کارگاه بازی های معارفی، اواخر خرداد ماه با دو موضوع تابستان و ماه محرم برگزار خواهد شد.

وی در پایان به صفحه ویژه کودک و نوجوان در فضای مجازی اشاره کرد و اظهار داشت: صفحه ویژه کودک و نوجوان در فضای مجازی به نشانی https://el.balagh.ir/kids طراحی شده است و در آینده نزدیک شاهد بارگزاری مستندات دوره های برگزار شده در سال های قبل، جهت استفاده مبلغان از محتواهای آموزشی خواهیم بود. البته هم اکنون نیز علاقه مندان جهت استفاده از مطالب مفید و کاربردی و محتوای تبلیغی در عرصه تبلیغ کودک و نوجوان، می توانند با مراجعه به این تارنما، از محتوای موجود بهره مند گردند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.