رئیس گروه تولید محتوا خبر داد؛

شماره 7 پژوهشنامه تبلیغ اسلامی منتشر شد - دانلود

تاریخ انتشار:
به همت گروه تولید محتوا در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شماره 7 پژوهشنامه تبلیغ اسلامی انتشار یافت.
شماره 7 پژوهشنامه تبلیغ اسلامی منتشر شد - دانلود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی آزادیان رئیس گروه تولید محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار ما از انتشار شماره 7  پژوهشنامه تبلیغ اسلامی خبرداد.

سردبیر پژوهشنامه تبلیغ اسلامی بیان کرد: این پژوهشنامه به صورت الکترونیک و با هدف گسترش و تعمیق معارف دینی و تبلیغی و افزایش سطح علمی و معرفتی مبلغان دینی منتشر شده است.

وی در ادامه افزود: پژوهشنامه تبلیغ اسلامی در شماره 7 خود به موضوع مهارت های زندگی و تبلیغ پرداخته است و در آن مسائل «نقش مهارت های زندگی در عرصۀ تبلیغ»، «شیوه های کسب ارتباط مؤثر در تبلیغ دین»، «مهارت های ارتباطی در تبلیغ»، «اهمیت مهارت های بین فردی در موفقیت های تبلیغی»، «مهارت مدیریت استرس در تبلیغ» و «مبلغان و آموزش مهارت های زندگی به مددجویان کانون اصلاح و تربیت» تبیین شده است.

رئیس گروه تولید محتوا تصریح کرد:  فضلا، دانشجویان و محققان حوزوی و دانشگاهی برای مشاهده مقالات به سامانه اینترنتی jip.dte.ir مراجعه کنند.

سردبیر  پژوهشنامه تبلیغ اسلامی اظهار داشت: نویسندگان فرهیخته می توانند مقالات تحقیقی خود را در عرصه های تبلیغ و معارف اسلامی برای انتشار به سامانه فوق ارسال کنند. به مقالاتی که برای چاپ تایید شوند حق التالیف تعلق میگیرد.

شایان ذکر است مبلغان محترم می توانند فایل PDF شماره 7 پژوهشنامه تبلیغ اسلامی را از پایین همین صفحه دانلود نمایند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.