مدیرکل تبلیغ عمومی تاکید کرد:

بیان سه اصل اثر و نتیجه بخشی فعالیت های تبلیغی

تاریخ انتشار:
مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در افتتاحیه اردو سرگروهای تبلیغی بیان کرد: فعالیت های تبلیغی زمانی موفق خواهند بود که برای اجرای آن، به صورت تخصصی برنامه ریزی و به اثر و نتیجه بخشی آن توجه کامل صورت پذیرد.
وسف اردو

به گزارش خبرنگار بلاغ، با همت اداره کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، اردوی سرگروه های تبلیغی (اوقات فراغت تابستان) در تاریخ 29 و 30 خردادماه 1402 در اردوگاه فرهنگی و تفریحی فردوس وسف با حضور بیش از 70 مدیر گروه تبلیغی برگزار گردید.

در مراسم افتتاحیه این اردو، حجت الاسلام و المسلمین سید حامد شریعتمداری مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: فعالیت های تبلیغی زمانی موفق خواهند بود که برای اجرای آن، به صورت تخصصی برنامه ریزی و به اثر و نتیجه بخشی آن توجه کامل صورت پذیرد.

وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مدیران دفتر تبلیغات اسلامی در سال 97، اظهار داشت: طبق بیانات معظم له، جریان سازی تبلیغ یکی از شاخصه های تبلیغ موفق بوده به این معنا که، زمانی که یک مبلغ از محل تبلیغی به وطن خود برمی گردد، افرادی در آن منطقه به واسطه حضور و برنامه تربیتی آن مبلغ، به مرحله ای از رشد و تعالی رسیده باشند که بتوانند حداقل ضرورت های دینی و معارفی خود را پاسخگو باشند.

مدیرکل تبلیغ عمومی اثر بخشی هرچه بهتر برگزاری فعالیت های فرهنگی و دینی را در قالب گروه های تبلیغی دانست و گفت: اگر به دنبال یک فعالیت تبلیغی موفق هستیم لازم است این فعالیت در قالب گروه های منسجم و دارای برنامه صورت گیرد. توجه به 3 اصل «اقدام و فعالیت تیمی و گروهی»، «استمرار برنامه تبلیغی در یک منطقه» و «داشتن برنامه تربیتی» از جمله مواردی است که موجب ارتقاء سطح کیفی و کمی یک فعالیت تبلیغی می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین شریعتمداری در ادامه مطالب خود به ایام تبلیغی ماه محرم و اوقات فراغت تابستان اشاره کرد و افزود: برنامه اعزام ایام تبلیغی ماه محرم از تاریخ 28 تیر لغایت 9 مردادماه بوده و زمان اعزام اوقات فراغت تابستان از 10 مرداد الی 15 شهریور به مدت 36 روز می باشد.

گفتنی است این اردو با هدف ارتقاء مهارت و توانمندی گروه ها در موضوعات «عفاف و حجاب»، «سواد رسانه» و «تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران» و همچنین با هدف هم فکری، هم اندیشی و انتقال تجربه بین مدیران گروه های حاضر در این اردو، برگزار گردید.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.