با حضور معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

نشست هم اندیشی طلاب و روحانیون شهرستان ایرانشهر برگزار شد

تاریخ انتشار:
به همت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور نشست هم اندیشی طلاب و روحانیون شهرستان ایرانشهر با حضور حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.
نشست هم اندیشی طلاب و روحانیون شهرستان ایرانشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار بلاغ، به همت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق نشست هم اندیشی طلاب و روحانیون شهرستان ایرانشهر با حضور حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین بزمانی امام جمعه شهرستان ایرانشهر و جمعی از طلاب و روحانیون برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد در این نشست اظهار داشت: انتصاب حجت الاسلام و المسلمین بامری را به ریاست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق را تبریک عرض نموده و از خدمات مدیران سابق این شعبه تشکر و قدردانی می نمایم.

وی در ادامه ضمن خدا قوت به مبلغان و روحانیون منطقه جنوب شرق بیان داشت: امیدوارم زحمات و فعالیت های شما مبلغان عزیز در این منطقه مورد قبول درگاه الهی واقع گردد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: شهدا مصداق بارز آیه شریفه «عند ربهم یرزقون» هستند و لازم است یاد و خاطره آنان در جامعه زنده نگه داشته شود.

وی در جمع مبلغین شهرستان ایرانشهر از اعزام بیش از چهارده هزار مبلغ از سوی دفتر تبلیغات اسلامی در سال جاری خبر داد و افزود: با توجه به افزایش اعزام های دفتر تبلیغات اسلامی در ماه های محرم و رمضان بیش از چهارده هزار مبلغ از سوی این نهاد اعزام شده اند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به ظرفیت مبلغین نخبه این مجموعه اشاره نمود و تصریح کرد: رئیس جدید شعبه جنوب شرق می توانند نسبت به هماهنگی و اعزام مبلغین نخبه در ایام مختلف سال برای منطقه جنوب شرق برنامه ریزی و اقدام نماید.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد با اشاره به موضوع آموزش مبلغین منطقه جنوب شرق گفت: با برنامه ریزی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق و با همکاری دفتر امام جمعه محترم امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم چندین مبلغ خوش ذوق و جوان را در حوزه کودک و نوجوان آموزش دهیم تا در برنامه های فرهنگی و تبلیغی در سطح استان بکارگیری شوند.

گفتنی است در ابتدای این جلسه نیز حجت الاسلام والمسلمین بامری ضمن عرض خیرمقدم به طلاب و روحانیون حاضر در این نشست به بیان برنامه های پیش روی شعبه در آینده پرداخت.

لازم به ذکر است در پایان این نشست طلاب و روحانیون شهرستان ایرانشهر در گفتگویی صمیمی با حجت الاسلام و المسلمین روستاآزاد به بیان مسائل و مشکلات تبلیغی خود در منطقه پرداختند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.