با حضور معاون فرهنگی و تبلیغی صورت گرفت:

مراسم معارفه رییس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق

تاریخ انتشار:
مراسم معارفه رییس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق با حضور معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در شهر ایرانشهر صورت پذیرفت.
مراسم معارفه رییس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق

به گزارش خبرنگار بلاغ، مراسم معارفه رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق با حضور معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، ائمه جماعات، روحانیون، طلاب، مسئولین و فرهنگیان در سالن همایش های دانشگاه ولایت شهرستان ایرانشهر برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد ضمن ابلاغ سلام حجت الاسلام والمسلمین واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و همچنین فرارسیدن هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام (ص) را به مردم این دیار تبریک گفت.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به نصرت های الهی افزود: در روزهایی که تمام دنیا پشت سر یک انسان جنایتکار ایستاد تا پرچم و علم جمهوری اسلامی را زمین بزند، اما با یاری خداوند این اتفاق رقم نخورد و باید در این ایام، یاد نصرت های الهی را گرامی بداریم.

وی در ادامه به نقش خانواده در جامعه اسلامی پرداخت و افزود: امروزه دشمن با برنامه های خاص و شبانه روزی خود به موضوع خانواده ایرانی می پردازد، زیرا این خانواده است که امثال قاسم سلیمانی ها را تربیت می کند و دشمن از این موضوع بیم و ترس دارد.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد به موضوع جهاد تبیین اشاره کرد و تصریح داشت: جهاد تبیین جز رسالات الله است، مبلغین باید به این موضوع مهم نگاه ویژه داشته باشند و در برنامه های تبلیغی خود به بیان دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی بپردازند و نقشه های شوم دشمنان را خنثی نمایند.

شایان ذکر است در ابتدای این مراسم نیز حجت الاسلام والمسلمین بزمانی امام جمعه شهرستان ایرانشهر ضمن عرض خیر مقدم خدمت معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و همه مدعوین حاضر، فرارسیدن هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی داشت.

امام جمعه ایرانشهر در این مراسم اظهار داشت: مراسم معارفه به معنی پاسداشت خدمات و ارائه مطالبات پیش رو می باشد که باید به آنها پرداخته شود.

وی گفت: یکی از سیاست ها و عواملی که باعث شد دفتر تبلیغات اسلامی در این منطقه شکل گیرد تقویت باورهای دینی و ایمانی مردم منطقه بود که جا دارد توجه خاص و ویژه ای به این موضوع شود.

حجت الاسلام بزمانی ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام بامری به ریاست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق بیان داشت: با رسالتی که بر دوش این نهاد انقلابی در این منطقه قرار گرفته است باید با مدد ویژه ای این نهاد را یاری رسانیم.

گفتنی است در پایان این مراسم حجت الاسلام عیسی بامری ضمن عرض خیر مقدم به مسئولین، مبلغین و روحانیون جنوب شرق به بیان برنامه های پیش روی این شعبه پرداخت.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.