به همت اداره کل تبلیغ عمومی؛

دومین نشست انتقال تجارب در جهت مطالبات تبلیغی مقام معظم رهبری برگزار شد

تاریخ انتشار:
به همت اداره کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، دومین نشست انتقال تجارب در جهت مطالبات تبلیغی مقام معظم رهبری با حضور حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین سید حامد شریعتمداری مدیرکل تبلیغ عمومی و جمعی از مدیران گروه های تبلیغی برگزار شد.
دومین نشست انتقال تجارب در جهت مطالبات تبلیغی مقام معظم رهبری برگزار شد

به گزارش خبرنگار بلاغ، دومین نشست انتقال تجارب در جهت مطالبات تبلیغی مقام معظم رهبری با حضور حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین سید حامد شریعتمداری مدیرکل تبلیغ عمومی و جمعی از مدیران گروه های تبلیغی در سالن جلسات رضوان برگزار گردید.

گفتنی است در این نشست به موضوعاتی همچون وضعیت تهاجم دشمن از یک سو و کم فروغی فعالیت های تبلیغی و فرهنگی از طرف دیگر که موجب نگرانی مقام معظم رهبری در امر تبلیغ شده است مطرح گردید و در جهت رفع نگرانی های در خصوص کم اهمیت بودن امر تبلیغ بحث گردید که بیانات ایشان به یک گفتمان رایج در حوزه های علمیه تبدیل گردد.

لازم به ذکر است در این جلسه مطرح شد که گروه های تبلیغی به شرطی که دنبال حل مساله باشند و از مراکز تخصصی و دانشگاهی برای حل مسائل بهره مند گردند تا حدی مطالبات رهبر معظم انقلاب در راستای تشکیل «کانون های تبلیغی» تحقق می یابد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.