حسن خیری کاستی های تلویزیون در تبلیغ دین تاریخ انتشار: 08:43 - 1396/01/25 تلویزیون جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگترین و موثرترین وسیله ارتباط جمعی، خود را از پایگاه دینی تعریف و رسالت تبلیغی خویش را بر آن استوار نموده است . اقتضائات رسانه ای و نوع.... منبع: معرفت، ش 138 پیوست حجم کاستی های تلویزیون در تبلیغ دین 478.97 کیلوبایت دانش نامه مقالات تبلیغ تبلیغ اقسام تبلیغ رسانه ای تلویزیون تلویزیون تبلیغ دینی فضای تبلیغی افزودن دیدگاه جدید نام شما دیدگاه درباره قالب های متنی متن ساده تگهای HTML مجاز نیستند. خطوط و پاراگرافها بطور خودکار اعمال میشوند. آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.
افزودن دیدگاه جدید