لزوم سیاست گذاری کلان در کنترل فضای مجازی (3)

تاریخ انتشار:
❖ دریافت فیلم

فضای مجازی را تشبیه می کنند به بازاری که در آن از بنجول ترین کالا تا گران قیمت ترین کالا در آن وجود دارد. مشکل این است که در این بازار کودکان و زنان و نوجوانان و همه ی افراد، بدون راهنمایی و آموزش وارد آن می شوند. این بازار ها باید تفکیک شود. حتی کشور هایی که اسلام را قبول ندارند برای مباحث کودک و نوجوان فعالیت هایی کرده اند. تلقی از این بازار متفاوت است؛ یا قانون و حاکمی بر آن وجود ندارد و یا اون حاکم و قوانین پنهان شده است و ولایت کفر بر این فضا حاکم است؛ اگر کسی بدون اطلاعات وارد آن شود به زیان ما و جامعه منتهی می شود.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.