چگونه بازی های رایانه ای و فضای مجازی آسیب زا می شوند؟ ( 1 )

تاریخ انتشار:
❖ دریافت فیلم

 اولین مولفه آسیب زا بحث نیاز هست؛ یکی از منابع انگیزشی افراد به سمت انجام رفتار های خاص بحث نیازها است. نیاز به سه بخش جسمانی، روان شناختی و اجتماعی طبقه بندی می شود.

در صورتی که نیاز های فرد به خصوص روانشناختی مثل تمایل به قدرت در دنیای حقیقی برآورده نشود و به جای آن در فضای مجازی برآورده شود فرد انگیزه پیدا می کند زمان بیشتری را در این فضا صرف کند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.