به همت اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم؛

مسابقه نقد وهابیت و جریانات تکفیری در فضای مجازی برگزار می شود

تاریخ انتشار:
مسابقه ی «نقد وهابیت و جریانات تکفیری» در راستای مواجهه با جریان تکفیر و آگاهی بخشی نسبت به عقبه آنها که ریشه در تفکر متهجرانه وهابیت و سیاست‌های اسلام ستیزانه استکبار جهانی دارد، با شرکت عموم طلاب و روحانیون در فضای مجازی برگزار می گردد.
مسابقه نقد وهابیت و جریانات تکفیری در فضای مجازی

مقام معظم رهبری (مدظله العالی) : «جریان تکفیر ظاهر اسلامى دارد امّا عملاً در خدمت جریانهاى استعمارى و استکبارى و سیاسى بزرگى است که علیه دنیاى اسلام دارند کار میکنند؛ شواهد روشنى وجود دارد، از این شواهد نمیشود گذشت....... این جریان تکفیر اگرچه تازه نیست و سابقه‌ى تاریخى دارد، لکن چند سالى است که با نقشه‌هاى استکبار و با پول برخى از دولتهاى منطقه و با طرّاحى و نقشه‌کشىِ سرویس‌هاى جاسوسى کشورهاى استعمارى - مثل آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستى - تجدید حیات کرده است و قوّت گرفته است» 1393/09/04

مسابقه ی «نقد وهابیت و جریانات تکفیری» در راستای مواجهه با جریان تکفیر و آگاهی بخشی نسبت به عقبه آنها که ریشه در تفکر متهجرانه وهابیت و سیاست‌های اسلام ستیزانه استکبار جهانی دارد، با شرکت عموم طلاب و روحانیون در فضای مجازی برگزار می گردد.

بخش ها:
الف:بهترین اثر تولیدی(متن، گرافیک، چند رسانه ای، نرم افزار و ...)
ب: بهترین محیط (سایت، وبلاگ، شبکه های اجتماعی و پیام رسان و ..)

موضوعات :
بررسی انتقادی جریان وهابیت و گروه های تکفیری با توجه به:

علل پیدایش و تاثیرگذاری بر جهان اهل سنت
اندیشه ها و مبانی فکری (کلامی –فقهی)
عملکرد و سیاست های منطقه ای و جهانی
ریشه ها و عوامل دشمنی با انقلاب اسلامی ایران
شیوه های تبلیغی و جذب مخاطب
بررسی تطبیقی فرهنگ جهاد در جبهه مقاومت اسلامی با جریانات تکفیری
ترور،تکفیر و تخریب راهبرد تفکر وهابیت

قوانین شرکت در مسابقه:
شرکت برای عموم طلاب  آزاد است.
شرکت کنندگان میتوانند در هر دو بخش به صورت مجزا شرکت کنند.
در بخش تولید بهترین اثر جهت شرکت در مسابقه به گروه داوری ارسال می شود.
مطلب ارسالی  باید مرتبط با موضوعات باشد.
اثر تولیدی می بایست رویکرد علمی، تبلیغی داشته باشد.
تاریخ تولید اثر باید مربوط به سال 1396 به بعد باشد.
آثار تولیدی باید فاقد لوگو و تبلیغات باشند.
محیطی که معرفی میشود باید متعلق به خود فرد باشد.
تبصره1: مدیر(ادمین) محیط هم میتواند نسبت به معرفی محیط فعالیت اقدام کند.
تبصره2: مالکیت و یا مدیریت محیط برای داوران باید محرز شود.
تبصره3: محیط تبلیغی مربوط به مبلغ یا گروه تبلیغی باشد (مربوط به سازمان یا نهادی نباشد).
محیط معرفی شده لازم است بصورت تخصصی در موضوعات مسابقه فعالیت کنند.
تبصره: در سایت ها اگر بخشی به صورت تخصصی فعالیت دارد آدرس دقیق همان صفحه ارسال شود.
مهلت ارسال آثار و معرفی محیط مجازی فعالیت، 31 شهریور 1397 خواهد بود.
عدم رعایت قوانین مسابقه موجب حذف اثر و محیط از فرآیند داوری می شود.
اداره تبلیغ مجازی مجاز به انتشار یا عدم انتشار کلیه آثار ارسالی می باشد.

شاخصه های داوری:

• در بخش بهترین اثر:
* پرداختن به موضوعات مسابقه به صورت تخصصی
* برخورداری از شاخصه های علمی و تبلیغی
* مخاطب محوری، با رویکرد اقناع مخاطب و حلّ شبهات
* خلاقیت، نوآوری و روزآمد بودن
* استناد به منابع و رعایت حقوق معنوی
* رعایت استانداردهای قالبی و محتوایی
* جامعیت و تنوع مطالب

• دربخش بهترین محیط:(شبکه های اجتماعی،پیام رسان،سایت و وبلاگ)
* داشتن فعالیت تخصصی در موضوع مسابقه
* داشتن محیطی با جذابیت های بصری(قالب،رنگ بندی، چیدمان، موضوع بندی و...)
* داشتن مطالبی علمی،تبلیغی،کاربردی با موضوع مسابقه
* داشتن محیطی تعاملی،مخاطب محور
* داشتن بازخورد متناسب با محیط(نظرات،اعضاء،بازدید،لایک و...)
* نحوه ارائه و انتشار مطالب، زمانبندی و ...

جوایز مسابقه هر بخش:

نفرات اول درهر دو بخش: معادل سکه بهار آزادی
نفرات دوم و سوم:معادل ریالی نیم سکه بهار آزادی
نفرات چهارم تا ششم:معادل ریالی ربع سکه بهار آزادی
نفرات هفتم تا دهم:کارت هدیه یک میلیون ریالی
 

مهلت ارسال آثار به پایان رسیده است.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.