به همت اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی

اولین کرسی تحلیل و تجلیل فعالین شبکه های اجتماعی در سال 97 برگزار شد

تاریخ انتشار:
میثم رمضانعلی: باید برای حضور تاثیر گذار طلاب در فضای مجازی به یک الگو برسیم.

به گزارش خبرنگار بلاغ؛ اولین نشست تجلیل و تحلیل مبلغین فعال در فضای مجازی روز سه شنبه 11 اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات معاونت فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.
در ابتدای این نشست مرتضی حاجیانی کارشناس شبکه های اجتمای اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های طلاب فعال در این فضا، بر ضرورت حضور طلاب فعال در فضای مجازی برای انتقال تجربیات به مبلغین جدید تاکید نموده و افزود: این سلسله جلسات زمینه ساماندهی بهتر مبلغین فعال در فضای مجازی را فراهم می کند.
در این جلسه همچنین میثم رمضانعلی از طلاب فعال در شبکه های اجتماعی به تحلیل فضای موجود پرداخته و گفت: باید برای حضور تاثیر گذار طلاب در فضای مجازی به یک الگو برسیم.
وی ضمن اظهار این مطلب که باید از تجربه های کاربری طلاب در فضای مجازی استفاده بهینه کرد افزود: طلابی که به مسائل و ریزه کاریهای تعامل در فضای مجازی اشراف دارند، می توانند خدمات مشاوره ای و اجرایی بسیاری به محافل، موسسات حوزوی و دفاتر مراجع ارائه دهند.
رمضانعلی ضمن اشاره به ضرورت فعالیت های خودجوش و تشکیلاتی طلاب با تاکید بر حفظ استقلال و عدم وابستگی به سازمان ها و نهادها گفت: باید در همین نشست ها و گردهمایی های طلبگی زمینه تغییر و تحول تبلیغ در فضای مجازی را فراهم کرد.
در این نشست همچنین مبلغین فعال در شبکه های اجتماعی به گفتگو در خصوص مباحث مرتبط با حضور طلاب در فضای مجازی پرداختند.
از جمله مباحث مطرح شده توسط مبلغین فعال توییتری در این نشست را می توان به ضرورت فراگیری مهارت های ارتباطی حضور در شبکه های اجتماعی، داشتن توانمندی علمی و مهارتی برای پاسخگویی صحیح و به جا به مسائل دینی اشاره نمود.
طلاب شرکت کننده در این جلسه همچنین بر ضرورت برپایی چنین جلساتی تاکید کردند که در آن برای هماهنگی بهتر و مباحثه در خصوص رفع آسیبها و روش های تاثیر گذاری بیشتر در فضای مجازی تلاش شود.
همچنین در راستای حمایت های مادی و معنوی از مبلغان مجازی و تشویق دیگر مبلغان در جهت تبلیغ در فضای مجازی، از زحمات حجت الاسلام مصطفی تشیّعی ، با اهداء لوح تقدیر و هدیه ، قدردانی شد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.