اطلاعيه ويژه اعزام مبلغان گروهی در دهه محرم سال 1397

تاریخ انتشار:
دفتر تبليغات اسلامی حوزه علميه قم با استعانت از خداوند متعال و با توجه به رسالت فرهنگی، تبليغی و انقلابی خود به مناسبت دهه محرم جهت تبليغ اقدام به اعزام گروه های تبليغی می نمايد
اطلاعیه

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با استعانت از خداوند متعال و با توجه به رسالت فرهنگی، تبلیغی و انقلابی خود به مناسبت دهه محرم جهت تبلیغ دین اسلام، تبیین و گسترش معارف اسلامی و مکتب خونین عاشورا و تحکیم مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و با رویکرد مقابله و کاهش آسیب­های اجتماعی (طلاق ،اعتیاد و مفاسد اخلاقی ) اقدام به اعزام گروه های تبلیغی با توجه به شرایط ذیل می ­نماید:

1-ارائه درخواست اعزام گروه از سازمان تبلیغات اسلامی و یا نهادهای فرهنگی منطقه از طریق سامانه سمتا از تاریخ 97/06/01 الی 97/06/07

2- ارائه طرح و برنامه تبلیغی گروه طبق فرم پیوستی و تکمیل جدول برنامه­ها و معرفی اعضاء گروه توسط سرگروه محترم حداکثر تا  48ساعت پس از تائید درخواست.

3- ثبت  تایید و موافقت در اعزام گروهی توسط اعضاء بعد از تایید طرح و برنامه حداکثر تا 48 ساعت

4- ارائه گزارش گروهی توسط سرگروه محترم حداکثر یک هفته پس از اتمام تبلیغ از طریق سامانه سمتا و اعلام به نهاد درخواست کننده جهت تائید(هرگونه حمایت گروهی وتسویه حق التبلیغ اعضا گروه منوط به ارائه گزارش گروهی می باشد).

اعزام گروهی منوط به همراهی سرگروه محترم یا جانشین می­ باشد.

5-در زمان شروع فرایند اعزام ،حذف واضافه مبلغین معرفی شده در سامانه سمتا مقدور نمی باشد و لذا نسبت به انتخاب مبلغان دقت لازم صورت پذیرد .

6-استفاده از مبلغین ساکن در منطقه درمناسبت های اصلی تبلیغی (رمضان ،محرم ،تابستان ) ممنوع بوده ومسئولیت آن به عهده سرگروه می باشد.

7-اعضاءگروه نیاز به ثبت درخواست اعزام به صورت فردی درسامانه نداشته و فقط پس از دریافت پیامک ،نسبت به تایید شرکت دراعزام گروهی اقدام نمایند.

8-ثبت عناوین برنامه ها درجدول مربوطه برای هر برنامه براساس نفرات و روز فعالیت و پیوست نمودن فایل طرح با مشخص نمودن نوع فعالیت هریک ازمبلغین الزامی می باشد. (مثلا اگربرنامه کلاسداری دارید میزان حجم رابه صورت ذیل محاسبه و نتیجه را ثبت نمایید: تعدادکلاس درهرروز*تعداد نفرات *تعداد روز تبلیغ =حجم برنامه)

9-عناوین برنامه مانندسخنرانی،کلاسداری،نمایشگاه،همایش،دیدارها،حلقه معرفت،تولیدمحصولات فرهنگی ،تبلیغ چهره به چهره،پرسش وپاسخ،پرده خوانی و... به صورت مشخص شده درجدول عناوین برنامه ها آورده شود.

10-مبلغین لازم است در همان شهرستان که حکم تبلیغی دریافت نموده اند  فعالیت تبلیغی داشته باشند.

11-داشتن فعالیت تبلیغ گروهی برای همه مبلغین گروه علاوه برفعالیت تبلیغی فردی الزامی می باشد.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
معاونت فرهنگی و تبلیغی
اداره کل امور تبلیغی

ره توشه راهیان نور محرم ۱۴۴۰دانلود

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.