معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

باید ستادی با حضور مسئولان استان جهت هماهنگ سازی فعالیت های فرهنگی و تبلیغی تشکیل شود

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام روستا آزاد در سفر به استان گیلان با فرمانده سپاه استان گیلان دیدار و گفتگو داشت.
دیدار حجت الاسلام روستا آزاد با فرمانده سپاه گیلان

به گزارش خبرنگار بلاغ حجت الاسلام و المسلمین سعید روستا آزاد هفته گذشته در سفر به استان گیلان با سردار عبدالله پور، فرمانده سپاه این استان دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام روستا آزاد ضمن معرفی و تبیین نقش و جایگاه دفتر تبلیغات اسلامی در اقدامات کلان فرهنگی کشور گفت: یکی از فعالیت های در اولویت برای دفتر تبلیغات اسلامی، تبلیغ در مناطق آسیب پذیر است. با توجه به اقدامات تحریک آمیز دشمنان اسلام در راستای دین زدایی از مردم و ایجاد تفرقه بین مذاهب اسلامی، بر ما لازم است در این زمینه تلاش خود را انجام دهیم. در همین راستا لازم است ستادی با حضور مسئولان استان، جهت هماهنگ سازی فعالیت ها و اقدامات هوشمندانه زیر نظر نماینده ولی فقیه تشکیل شود. دفتر تبلیغات اسلامی هم مانند گذشته با تمام توان آماده همکاری می باشد.

سردار عبدالله پور فرمانده سپاه استان گیلان ضمن تشکر از حضور معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر در استان درخصوص فعالیتهای مختلف اقتصادی  عمرانی و فرهنگی سپاه در مناطق مختلف استان توضیحاتی ارایه کرد و عنوان داشت: ما با تشکیل ستاد هماهنگی فعالیت های فرهنگی، زیر نظر نماینده محترم ولی فقیه استان، موافقیم. در سال های اخیر فعالیت های فرقه های ضاله ای مانند: مسیحیت تبشیری، بهائیت و وهایبیت در استان افزایش یافته و از این جهت باید مراقب بود.

وی ادامه داد: جهت ارتقاء سطح فرهنگی و مذهبی استان، ما اردوهای مختلف آموزشی زیارتی، ویژه فرهنگیان و فعالان فرهنگی شیعه و اهل سنت را برگزار کرده ایم و بازخورد بسیار خوب و مثبتی نیز دریافت نموده ایم. در راستای فعالیت های تبلیغی و فرهنگی، سپاه پاسداران آمادگی کامل جهت همکاری های بیشتر با دفتر تبلیغات اسلامی را دارد.

 

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.