حجت الاسلام مقدسیان مجری برنامه آفتاب گردون نامزد بهترین مجری مرد در پنجمین جشنواره جام و جم شد

تاریخ انتشار:
مجموعۀ «آفتاب‌گردون»،با اجرای حجت الاسلام «محمد صادق مقدسیان» و با حمایت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برای گروه سنی خردسال تولید شده است.
آفتابگردون

به گزارش خبرنگار بلاغ، محمدتقی استیری، رییس اداره اطلاع رسانی و فعالیت های رسانه ای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ضمن معرفی برنامه "آفتاب گردون" گفت: برنامه تلویزیونی آفتاب گردون، روایت توتو، پرنده‌ای است که با خانواده‌اش بر روی منارۀ مسجد محلۀ آفتاب‌گردون لانه دارد. او هر روز به همراه بچه‌های محله برای بازی به بهشت کودکان می‌آید، جایی که عمو روحانی مهربان هم زمانی که می‌خواهد برای به جای آوردن نماز به مسجد برود همیشه از آن عبور می‌کند. و در مواجهه با توتو و بچه‌ها ضمن تعریف کردن داستان آنها را با مفاهیم دینی و اخلاقی مسلمان‌ها آشنا می‌کند.
وی با اشاره به حمایت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در تولید این برنامه اظهار داشت: مجموعۀ «آفتاب‌گردون»، به تهیه‌کنندگی «مهدی نیک‌روش» و اجرای حجت الاسلام «محمد صادق مقدسیان» در قالب مجموعه 90 قسمتی برای گروه سنی خردسال از ترکیب دو تکنیک رئال و عروسکی تن‌پوش نمایشی تولید شده است. در حال حاضر سری دوم آن در حال پخش می باشد.
استیری با بیان اینکه برنامه آفتاب گردون نامزد بهترین برنامه تلویزیونی شده است، افزود: حجت الاسلام مقدسیان کاندیدای بهترین مجری مرد در پنجمین جشنواره جام جم شده اند.
در پایان قابل ذکر است برای حمایت از حجت الاسلام مقدسیان در جشواره جام جم میتوانید کد #862*3* و همچنین جهت حمایت از برنامه تلویزیونی آفتاب گردون کد #974*3* را ارسال نمائید.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.