مسئول برنامه های اداره زن و خانواده مرکز مدیریت حوزه علیه خواهران:

از برگزاری طرح عیدانه" زندگی به توان خدا" برای ایام نوروز خبر داد

تاریخ انتشار:
خانواده به عنوان مقدس ترین و بنیادی ترین نهاد در دین مبین اسلام شناخته می شود، لذا آموزش مهارت های لازم جهت پیشبرد اهداف وکارکردهای آن از مهم ترین وظایف همسران محسوب می گردد...

مسئول برنامه های اداره زن و خانواده از طرح ویژه مهارت های زندگی ویژه همسران خبر داد و گفت:

خانواده به عنوان مقدس ترین و بنیادی ترین نهاد در دین مبین اسلام شناخته می شود، لذا آموزش مهارت های لازم جهت پیشبرد اهداف وکارکردهای آن از مهم ترین وظایف همسران محسوب می گردد، در این راستا دوره کوتاه مجازی برای آموزش نکات کلیدی و کاربردی با استفاده بهینه از فرصت تعطیلات نوروز 1398ویژه متاهلین در نظر گرفته شد و اداره کل فرهنگی -تربیتی با اهداف تببین شده اقدام به برگزاری طرح عیدانه با عنوان "زندگی به توان خدا " نمود.

میر علی ملک در ادامه افزود: این طرح در عناوین آموزشی مختصر و مفید بصورت برون خط (آفلاین) و با ارائه نکات و فنون اصلی همسر داری در قالب سلسله مباحث کاربردی ارائه می گردد.

دکتر میر علی ملک در ادامه گفت: این مباحث به صورتی تنظیم گردیده است که نه تنها برای طلاب و همسران و خانواده های آنان که برای کلیه افراد جامعه قابل استفاده خواهد بود، لذا طلاب، اساتید، کادر و کلیه دانش آموختگان محترم حوزه های علمیه خواهران می توانند این برنامه ها را در سطح عموم  و در فضای مجازی به زوجین ارائه نمایند.

وی در پایان اضافه کرد: کلیه برنامه های این طرح از روز 1398/01/01 تا 1398/01/14 در ایام نوروز از طریق سایت معاونت فرهنگی -تبلیغی، به آدرس farhangi.whc.ir قابل دریافت خواهد بود و امید است که مباحث ارائه شده مورد استفاده همه خواهران طلبه، همسران آنها و دیگر افراد جامعه قرار گیرد.

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.