فراخوان همایش «گام دوم انقلاب و ظرفیت‌های فردی، اجتماعی و بین‌المللی حج»

تاریخ انتشار:
دبیر همایش «گام دوم انقلاب و ظرفیت‌های فردی، اجتماعی و بین‌المللی حج» از اعلام فراخوان این همایش خبر داد و گفت: علاقه‌‌مندان تا پنجم تیرماه سال جاری برای ارسال مقاله فرصت دارند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا بحرانی در گفت‌ و‌گو با ایکنا، از برگزاری این همایش خبر داد و گفت: با توجه به انتشار بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری، موضوعات: «حج؛ حل چالش‌های جهان اسلام»، «حج؛ تجلی معرفت عبودیت و زمینه‌ساز تعالی فردی و اجتماعی»، «حج؛ حیات طیبه و سبک زندگی اسلامی و جامعه نبوی»، «حج؛ مقاومت، استقلال و آزادی امت واحده اسلامی»، «حج؛ جلوه‌گاه نشاط، شادابی و امید جامعه اسلامی»، «حج و تمدن نوین اسلامی»، «حج و گفتمان انقلاب اسلامی»، «حج و ارتباط و تعامل میان فرهنگ‌ها و مذاهب اسلامی» برای دریافت مقاله اعلام فراخوان شده است.

وی با اشاره به اینکه این موضوعات بر اساس مفاد بیانیه گام دوم انقلاب طراحی شده است، گفت: این همایش به همت انجمن دانش‌آموختگان رشته‌های تبلیغ و ارتباطات با گرایش حج و زیارت و با همکاری معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری برگزار می‌‌شود و امیدواریم نتایج این همایش بتواند افق‌ها و ظرفیت‌های جدیدی را شناسایی و ظرفیت‌های موجود که مورد غفلت قرار گرفته را بازتعریف و مورد استفاده قرار دهد.

حجت‌الاسلام بحرانی افزود: مهلت ارسال آثار تا پنجم تیرماه سال جاری، است و اختتامیه همایش ۱۳ تیرماه برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند آثار پژوهشی خود را به نشانی anjoman.hajj.ziyarat@iran.ir ارسال کنند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.