کتاب بیانیه نامه منتشر شد

تاریخ انتشار:
بیانیه نامه با بیان فرهنگ الفبایی بیانیه رهبر معظم انقلاب پیرامون گام دوم انقلاب اسلامی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار بلاغ کتاب "بیانیه نامه" با  با بیان فرهنگ الفبایی بیانیه رهبر معظم انقلاب پیرامون گام دوم انقلاب اسلامی به کوشش روح الله ولی ابرقویی منتشر شد.

این کتاب با ۱۷۰ صفحه در قطع رقعی و دارای فهرست تفصیلی و ترتیبی منتشر شده که در صفحات زوج کتاب، متن اصلی بیانیه گام دوم انقلاب و در صفحات فرد و در مقابل متن اصلی بیانیه رهبر انقلاب، دسته بندی و نمودار مطالب وجود دارد.

این کتاب در 5 فصل تألیف شده که در فصل اول به بیان ویژگی های ممتاز انقلاب اسلامی ایران و وجوه تمایز آن با سایر انقلاب ها در دنیا پرداخته شده است. همچنین در فصل اول به آثار ظهور انقلاب اسلامی در خلق یک عصر جدید اشاره شده است.

سرگذشت چهل ساله، عنوان دومین فصل این کتاب است که مسائلی چون «وظیفه نسل جوان در فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی»، «آفت غفلت از شناخت درست گذشته»، «فعالیت های دشمن نسبت به گذشته انقلاب»، «آغاز انقلاب اسلامی از نقطه صفر و تغییر مسیر جهان»، «برداشتن گام های استوار در این چهل سال با وجود مشکلات طاقت فرسا» و... را تبیین کرده است.

برکات انقلاب اسلامی در فصول مختلف و در موضوعات گوناگون بر کسی پوشیده نیست. از همین رو مؤلف کتاب، سومین فصل را به تبیین کامل برکات انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف اختصاص داده است.

وضعیت فعلی جمهوری اسلامی پس از گذر از چهل سال فشارهای دشمن برای زمین زدن آن، نکته ی درخشان دیگریست که در این کتاب قابل توجه است. این عنوان را میتوان به تفصیل در فصل چهارم این کتاب مطالعه کرد.

آخرین فصل این کتاب به توصیه های رهبر معظم انقلاب به جوانان برای تبدیل ایران به الگوی کامل نظام پیشرفته اسلامی پرداخته که در آن ویژگی ها و لوازم عملی شدن گام دوم انقلاب اسلامی و توجه به ظرفیت های انسانی و طبیعی مورد توجه قرار گرفته است. همچنین توصیه های هفت گانه مقام معظم رهبری در عناوین «علم و پژوهش»، «معنویت و اخلاق»، «اقتصاد»، «عدالت و مبارزه با فساد»، «استقلال و آزادی»، «عزت ملی و روابط خارجی و مرزبندی با دشمن» و «سبک زندگی» به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته است.

این کتاب دارای مجوز نشر انقلاب اسلامی (وابسته به دفتر رهبر انقلاب) می‌باشد که جهت تدریس نیز مفید بوده و قابلیت دسترسی آسان به موضوعات بیانیه گام دوم را داراست.

این کتاب توسط انتشارات مشهور منتشر شده و جهت تهیه آن می توانید از طریق آدرس و شماره تلفن های زیر اقدام به خرید کتاب کنید:

قم - مجاور حرم مطهر - مجتمع فرهنگی تجاری قدس - طبقه پایین - پلاک 5

تلفن: 02537747462  -  09195410085

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.