پویش #هل_من_ناصر راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار:
پویش بزرگ «#هل_من_ناصر» همزمان با فرا رسیدن ماه عزای حسینی توسط معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه ـ مدیریت هنر و رسانه ـ راه‌اندازی شد.

به گزارش بلاغ به نقل از خبرگزاری فارس حجت‌الاسلام والمسلمین نبوی معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس درباره هدف از راه‌اندازی پویش #هل_من_ناصر گفت: هدف از برگزاری این پویش بزرگ، گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، ترویج حقایق حماسه حسینی و دعوت عموم جامعه به همراهی با حضرت اباعبدالله (ع) در تعظیم شعائر الهی و انجام وظایف دینی است.

وی افزود: ایام عزاداری بر امام حسین (ع) و ماه محرم و صفر، فرصت مناسبی برای معرفت‌افزایی و سوق آحاد جامعه به سمت اصلاح باورها و رفتارهای فردی و اجتماعی است؛ چرا که این ماه، ماه جوشش احساسات محبت آمیز به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است و این امر می‌تواند زمینه خوبی برای ترویج معارف ناب دینی باشد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه، یکی از راه‌های رسیدن به هدف مذکور را راه‌اندازی پویشی در فضای مجازی با عنوان #هل_من_ناصر بیان کرد و گفت: امروزه فضای مجازی فضایی‏ است که میلیون‌ها نفر از مردم کشور در آن حضور دارند و می‌تواند زمینه مناسبی برای ترویج معارف دینی باشد؛ از این رو توسط مدیریت هنر و رسانه معاونت تبلیغ و امور فرهنگی، پویش بزرگ #هل_من_ناصر از ابتدای ماه محرم الحرام تا اربعین حسینی فعال خواهد شد.

وی کاربردی بودن، جذابیت، به‌روز بودن و اتقان محتوا را از جمله ویگی‌‌های تولیدات این پویش بر شمرد و ادامه داد: امیدواریم که این پویش مورد توجه و استفاده همگان قرار گیرد. در این راستا احادیث، مقالات، سخنرانی، پرسش و پاسخ، فیلم و کلیپ‌، عکس‌نوشته، پادکست، پیامک و...  از جمله آثار و تولیداتی است که قابل استفاده در پویش بزرگ #هل_من_ناصر است.

حجت‌الاسلام نبوی ضمن دعوت از تمام علاقه‌مندان فرهنگ عاشورا و آحاد مردم و شخصیت‌ها اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند در فضای مجازی با جستجوی هشتگ #هل_من_ناصر به تولیدات این پویش دسترسی پیدا کرده و با انتشار آن در نشر معارف ناب دینی و ارزش‌های بلند حماسه حسینی سهیم شوند و علاوه بر آن تولیدات، پیشنهادها و سؤالات خود را از طریق نشانی اینترنتی www.halmennaser.ir ارسال کنند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.