آیت الله سبحانی:

دشمن نمی خواهد اربعین باشکوه برگزار شود | تقویت امنیت تثبیت حیات است

تاریخ انتشار:
حضرت آیت الله سبحانی با اشاره به اغتشاشات عراق گفت: دشمن نمی خواهد اربعین باشکوه برگزار شود اما اراده خداوند فوق اراده هاست و کارها طبق مشیت او پیش می رود.
آیت الله سبحانی

به گزارش بلاغ به نقل از خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله جعفر سبحانی در دیدار فرمانده ناجا در قم ضمن تبریک هفته ناجا به روایتی از امیرالمومنین حضرت علی (ع) در نهج البلاغه اشاره کرد و اظهار داشت: جایی که امنیت نباشد، زندگی هم در آنجا نیست، هر نوع فعالیتی در کشور چه فردی و چه اجتماعی بستگی دارد به اینکه یک نوع امنیتی بر جامعه حاکم باشد تا فرد و اجتماع کارشان را پیش ببرند و اگر امنیت نباشد همه امور به خطر می افتد، در این جاست که حقیقت کلام مولا در نهج البلاغه روشن می شود، تثبیت امنیت، تثبیت حیات و زندگی است.

وی ادامه داد: عمل نیروی انتظامی امروز عبادت است و برای آن پاداش می دهند، ناجا در این ایام امنیت داخل کشور و هم امنیت مرزها را برای زوار اربعین تامین می کند، بنابراین کار شما مضاعف شده و ثواب آن هم مضاعف است، دشمن نمی خواهد مراسم اربعین به این شکل برگزار شود و اغتشاشات اخیر عراق هم حاکی از این امر است وگرنه مشکلات همیشه بوده ولی چرا در این ایام اغتشاشات را صورت دادند، اراده خداوند فوق اراده هاست و کارها بر طبق مشیت او پیش خواهد رفت.

سردار  حسین اشتری در ادامه این دیدار، در سخنانی اظهار داشت: نیروی انتظامی به جهت تنوع ماموریت ها و حضور در اقصی نقاط کشور یکی از نهادهایی است که بیشترین خدمات را به مردم ارائه می دهد.

وی افزود: نیروی انتظامی سالیانه ده ها میلیون خدمت در سراسر کشور به مردم ارائه می دهد، در مباحث امنیت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کارهای خوبی انجام شده و با راه اندازی پلیس امنیت اقتصادی اقدامات موثری در این زمینه صورت گرفته است و الحمدلله در موضوع امر به معروف و نهی از منکر نیز سرآمد است البته در این زمینه باید کارهای زیادی انجام گیرد و جای کار دارد.

فرمانده ناجا اضافه کرد: ما سعی کردیم خدمتگزار مردم باشیم و منویات و توصیه های مقام معظم رهبری را که فرمودند"پلیس باید اقتدار همراه با رحمت، رفعت و مهربانی را داشته باشد"، پیاده کنیم.

فرمانده ناجا بیان داشت: در این ایام توفیق داریم خادم مردم در بحث اربعین باشیم، یکی از سازمان هایی که بیشترین خدمت را در این ایام به زائران اربعین ارائه می دهد، نیروی انتظامی است؛ این نیرو با 30 هزار نفر در مرزها به صورت مستقیم ارائه خدمت می کند و تعداد زیادی نیز به صورت غیرمستقیم و شبانه روزی در صدور گذرنامه کار می کنند و ما آمادگی لازم را داریم.

سردار اشتری تصریح کرد: امروز به مناسبت هفته ناجا هم برای زیارت حضرت معصومه (س) و هم دیدار مراجع تقلید به قم آمدیم که هم برکتی برای کارمان و هم توشه ای برای آخرت ما باشد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.