مدیرکل تبلیغ تخصصی:

جذب و ساماندهی مبلغان متخصص در دستور کار اداره کل تبلیغ تخصصی

تاریخ انتشار:
مدیرکل تبلیغ تخصصی: اداره کل تبلیغ تخصصی در نظر دارد تا با استفاده از ظرفیت طلاب و برطرف کردن خلأ موجود در جامعه، از میان مبلغان توانمند اقدام به جذب مبلغ کند.
اباذر جعفری جدید

به گزارش خبرنگار بلاغ، اباذر جعفری مدیرکل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفتگویی با اشاره به اهمیت ساماندهی جذب و اعزام مبلغان تخصصی گفت: جذب و ساماندهی مبلغان تخصصی در دستور کار اداره کل تبلیغ تخصصی است. این اداره کل در نظر دارد تا با استفاده از ظرفیت طلاب و برطرف کردن خلأ موجود در جامعه، از میان مبلغان توانمند اقدام به جذب مبلغ کند.

وی ادامه داد: ما در در موضوعاتی مانند: اندیشه سیاسی اسلام (انقلاب اسلامی، ولایت‌فقیه)، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی (اعتیاد، طلاق، مفاسد اخلاقی و ..)، مقابله با ادیان و فرق انحرافی، سواد مصرف کالای فرهنگی و تبلیغ در محیط های خاص مانند: مدارس، مراکز درمانی و توان‌بخشی، یا تبلیغ برای مخاطب خاص مانند کودک و نوجوان، نابینایان، ناشنوایان، پذیرای مبلغان مختصص هستیم.

مدیرکل تبلیغ تخصصی خاطرنشان کرد: در این راستا و در جهت تسهیل در تشکیل پرونده تبلیغ تخصصی سامانه‌ای راه‌اندازی شده است که مبلغان توانمند تمامی اطلاعات و مدارک علمی، مهارتی و سوابق خود را در آن درج نمایند تا پس از بررسی مدارک و اطلاعات درج‌ شده بر اساس تخصص‌های درخواستی پذیرش گردند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه فراخوان ثبت نام تبلیغ تخصصی مراجعه کنید.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.